Söylediğin sözler kulaklarımda Durmadan çınlıyor nasıl silerim Sevgim sana her gün dudaklarımda Bu aşkı içimden nasıl silerim
Dilimden dökülen her sözüm sensin Aldığım nefesim tuttuğum tensin Bedenimde canım ruhumla bensin Senden başkasını nasıl dilerim
Aklımdan fikrimden her şeyi attım Derdi kederimi feleğe sattım Leyla mecnun gibi aşkını tattım Ben seni gönlümden nasıl elerim
Senden ayrı uzak geçiyor günüm Haram olsun sensiz her geçen dünüm Yol vermiyor dağlar kapandı önüm Ferhat değilim ki nasıl delerim
Sinemde açıldı dermansız yara Gönül düştü artık çaresiz dara Attılar ya beni sönmeyen nar’a Sen olmazsan yârim nasıl gülerim
Hüseyin zarar……………Ağustos.2012
Şiirime güzel sesi ile hayat veren sayın ablam İsmihan ERDOĞMUŞ hanımefendiye çok teşekkür ederim
Dost KALEMLER
Evim bomboş yanmaz odamda ışık sofralar kurulsa kıpramaz kaşık sevdiğinden ayrı doyar mı aşık Bir lokma ekmeği nasıl bölerim...Safiye SAMYELİ
Yokluğunla geçen her günüm ölüm Sararmış yaprağım soluyor gülüm Virane şu bağda dertli bülbülüm Gittiğin yollara bakar çilerim.....Adem YAZAR[ /italik ]
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-----------Nasıl Silerim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-----------Nasıl Silerim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili arkadaşım.Bu şiirin bana gelmedi.arkadaşların şiirlerine yorum yazarken ,dedim arkadaşım yeni şiir yazmışmı öyle gördüm.lütfen şiir yazdığın zaman kısa bir mesajla bildir.çoğu şiirleri arkadaşların gelmiyor,neden bilmiyorum ya favorimden ,yahutta okuduğum sayfalarda buluyorum.üzüldüm şimdi.o kadar güzel bir şiir yazmışsınki,kaçıracak ve okuyamıyacaktım. yine çok güzel bir aşk ve sevda şiiriydi.Bütün duygularını o kadar güzel anlatmışsınki,dupduru bir dille ,karmaşıklık yok,anlaşılmayan hiç bir mısra yok. SEvgili arkadaşım,şiirindeki gibi, İşte yaşamak bu,nefes almak bu demeli insan.Sevdiğin kişinin gözlerini düşündükce daha fazla sevmeli insan.Bütün güzelliklere kalbinde yer açmalı. Düşenlerin dostu,gülenlerin huzuru, Ağlayan herkesin umudu olmalı. Yağmurlar gibi yağmalı,bir adım gelene, on adım gitmeli.Ama karşı taraf sana aynı ilgiyi göstermiyorsa bunu yapamıyor insan,yapmak içinde cesaretlenemiyormaalesef,böylece engüzel aşklar,böylece ölüp gidiyor. Sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam selamlar..
Aklımdan fikrimden her şeyi attım Derdi kederimi feleğe sattım Leyla mecnun gibi aşkını tattım Ben seni gönlümden nasıl elerim
Ayrılıklar sadece bedenleri uzuka tutar yürekler hep sevdiği ile kalır .silnmez izler yüreklerden çok duygulu çok güzel sevda hasret dizeleri ve yorum tebrik ediyorum her iki değerli yürekleri duygularınıza yüreğinize sağlık daimi başarılar diliyorum selam saygımla.
Gönül sevdimi bir başkası yok artık o kalır izleriyle anılarda..Değerli iki ustayı tebrik ederim seslendirme ve müzik anlama anlam katmış selam ve saygılar..
Sinemde açıldı dermansız yara Gönül düştü artık çaresiz dara Attılar ya beni sönmeyen nar’a Sen olmazsan yârim nasıl gülerim ........................................... Sabahı olmayan gece var m'ola Mevlam dert vermiş dermanı n'ola Yâr halim bilmez, gönlüm hep darda İlaç kâr etmez böyle yaşar giderim...
Kalemine yüreğine sağlık üstadım... Mevlâm cümlemizin gönül derdine dermanı versin...
Senden ayrı uzak geçiyor günüm Haram olsun sensiz her geçen dünüm Yol vermiyor dağlar kapandı önüm Ferhat değilim ki nasıl delerim
sevdaya dair ne güzel bir iç çekiş, insan yaşamında aşk acısı; ne yazık ki olmassa olmazlardan üstadım, naif bir yalvarış, tatlı bir sitemdi sevdalısına kıtalar...kutlarım kaleminizi ve yüreğinizi...ismihan hanıma ayrıca teşekkürler ayrı bir duygusallık katmış dizeler...saygı ve sevgiler her iki kalemede...
Sinemde açıldı dermansız yara Gönül düştü artık çaresiz dara Attılar ya beni sönmeyen nar’a Sen olmazsan yârim nasıl gülerim
Müziğin duygulu ritmiyle harika bütünleşmiş dizeler çoşkulu nefisti şiir.Şahene yorumla bir başka tat bulmuş değerli üstadımı güzel şiirini kutluyor saygılar sunuyorum..
gönüle derinden yazılmış bir sevda kolay silinir mi dost. ahenkli buruk duygularla kaleme alınmış özlem dolu bir sevda şiiri. yazan ve yorumlayan kalemleri tebrik ederim.
Gönül bir kere yanmaya görsün mümkün müdür o ateşin sönmesi.Bir kere sevmişse yürek denen yapı yıkılırda yine silinmez yazılan yazı. Tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza. Sağlıcakla.
Hüseyin hocam ateş düşmeye görsün mutlaka izi kalır yürek denen mangalda külleri alevlenmeyi her daim bekler silmek mazinin dehlizlerinde saklamak çözüm mü bilmem? bu gönülün işi yazan kalemini yüreğini kutladım selam ve DUA ile.
silmek kolay mı hadi sildin ya izleri istediğin kadar kazı sinmiyor silinmez yüreğine sağlık hocam yorumda hüzün bulutlarını toplamış şirin kalbine saygılar.
Söylediğin sözler kulaklarımda Durmadan çınlıyor nasıl silerim Sevgim sana her gün dudaklarımda Bu aşkı içimden nasıl silerim
Bir dörtlük aldığıma bakmayın şair arkadaşım. Şiirinizin tamamı çok güzel olmuş. Kutlarım yazan kalemi ve yüreği. Bu güzel şiire şu ana kadar üç yorum yazılmış. Yazık... Geldiğimiz son aşama bu. Sağlıcakla kalınız...
Hüseyin Kardeşim, Yeni tanışıyoruz. Görüntü resmi çok güzel. Kafiyeler çok güzel belirlenmiş. Ayak güzel seçilmiş. Kutlarım. Ellerin dert görmesin. Selam ve sevgilerimle...