(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' Tarifsiz Yanım ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' Tarifsiz Yanım ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MEHMET BEY KARDEŞİM SİZ SEVDİĞİM SAYDIĞIM VE SÜREKLİ TAKİP ETTİĞİM ÇOK DEĞERLİ BİR KALEM BİR DOSTSUNUZ LÜTFEN YORUMUMU YANLIŞ ANLAMAYIN SELAM VE DUA İLE
Dediğim gibi kula kulluk edilmez lakin hayali bir karekter sadece okuyan gözleriniz dert görmesin kıymetli yorumunuzla onure ettiniz dost varolasınız...
YİNE COK GUZEL,BİR İNSAN SEWMEDEN BÖYLE YAZABİLİRMİ, YAZAMAZ KUTLARIM ÜSTAD,,SESLENDİRMEDE EKLERSEN COK GUZEL OLUR, SESİNDE HAYAT BULSUN ŞİİRİN....:) SEWGİLER..
Vallahi şöyle söyleyim aleyna ben kimseye özel yazmam şiirleri ister varolsun birileri isterse olmasın hayalimde yaşarım zaten herşeyi kal sağlıcakla...
____________ALLAH'IN YARATTIĞI HİÇ BİR VARLIĞA KUL OLMAM SEVDAYA DAİR DÜŞÜNCELERİN KIYASLAMA OLARAK YAZILMASI ÖRNEK OLARAK TABİR EDİLMESİ DAHİ OLSA KULA KULLUK OLMAZ YÜREĞİNE SELAM OLSUN SAYGILARIMLA...
Kalbim yüreğine ’ V u r g u n ’
Gözlerim gözlerine mahkum
Tutsağım diyorsa / cümle alem
Ben sana tutsak değil / Kul’um
yine harikaydınız ... kaleminiz daim olsun.
saygı ve sevgilerimle..
elif ersoy