Yine suskun kalacak sevgiler Sorular fink atacak beyinlerde Sonra bir kez daha akşam olacak Günü hapsedecek tekrar gece Ve biz yine esir düşeceğiz İçi boş teamüllere
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düğmelerin İsyanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düğmelerin İsyanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi gece okudum yorum sabah atıyorum çünkü bir kaç kez okudum çok çok beğendim yazamadığım şiir türü fakat yazılan karşısında selam durduğum dost kalem başarınız daim olsun kaleminiz hiç susmasın saygı ve selamlarımla.
Olmaz ki ! Bu kadar da realizmle aşk yaşnamaz, yazılmaz ki birader. Anka kuşlu masalların çocuklarına şimdi kaf dağı yalandı, saçlarınızdaki ak uçmaya engel demenin alemi ne?
Sil baştan yazıyoruz, öyleyse.
Anlatım harika, iç sorgu adım adım çok güzel kurgulanmış; şiirin kişisinin psikoljik tahlillerini psikiyatır bile çürütümez, eminim. En azından işi zor :)
Eyvallah. Ama söz konusu aşk ise yolun nihayeti teferruat şair. Asıl olan adımları, yürüyenlerin. Yani... Şiir taş gibi de temaya yaklaşıma ktılmıyorum. Katılırsam tüm şiirler üzerime devrilir. Deli miyim ben :)
Tebrik ve selamlarımla Hasan Bey. Şiirdi... ve ne güzeldi. Tezinin aksini savunsa da kalemim, şiirinin felsefesi pek bir ayakları yere basan türdendi.
Kararlılık, başarının yarısıdır deseler de hiçbir başarının tesadüf olmadığı çürütülemez bir iddia nihayet.
Duygusal bir şiirde fikrime soru bombardımanı yaşatan kaleme teşekkürlerim ve beğenimle...
anlatım ve imgelemler çok güzel...konuya gelince, o çok daha güzel ve derin...kendimize yaptığımız içsel yolculuklarda, bazen içimize içimize ağlarız, susarız...bazense sizin tabirinizle o çözülmeye meyilli düğmeler zivanadan çıkartır bizi ve ilikleri daraltan baskılardan sıyrılıp, bangır bangır bağırmak isteriz, hatta bazen de yaparız...ne kadar başarılı oluruz bu tartışılır işte...sorgulayan, sorgulatan bir şiirdi...ve kaleminizde düşünmek güzeldi...
teşekkürler, tebrikler dost kalem...sevgimle, saygımla...
Dilimiz, dinimiz, rengimiz, coğrafyamız farklı olsada sonuçta biz İnsanız. Ve en fazla anlaşabildiğimiz nokta duygularımızdır, Sinirli isek belli ederiz çatık kaşlarımızla, Sevmişsek gözlerimizle konuşuruz en çok. Duygusal yaşamdan bir kesit paylaşmak istedim. Teşekkür ederim bu güzel yoruma ve güzel dostluğuna, Selam ve saygılarımla...