ßiriktin yine içimde Damla damla büyüdün yüreğimde Koca bir okyanus oldun, Korkusuzca daldım engin sularına.. ___Sana Koştum... _______Sen Yoktun... Tüm gece mültecin oldum, Sensizlikle savaştım, Kadersiz kaderime ağladım Sana ve bize ağladım... Durmadan kıyılarına vurdum ßiçâre ve derbeder _______Seni aradım... ____________ Ama bulamadım...
Ahh kaderim ahh...! Alnıma yanlış çizildin, ßari doğru yolu göster bana Yüreğimdeki zindanlardan kurtar beni Her gece ağlayan yüreğimi sustur artık Saklandığım kuytu köşelerden çıkar beni...
Ahh kadersiz kaderim...! ßir gün olsun güldürmedin ki bizi Hep vusLata vurdun, İmkânsızlıklarda savaştırdın, Aşılmaz engellerde hep ağlattın...
Şimdi ben onun nefretlerinde miyim.? Yoksa özlemlerinde miyim.? _____________ßilmiyorum... Ne yolum belli, Ne yönüm... Kayboldum yüreğimin kuytu karanlıklarında... Kurtar beni kadersiz kaderim...! Kurtaaar...!!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___KAD£RSİZ KAD£RİM___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___KAD£RSİZ KAD£RİM___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaderi kendimiz çiziyoruz yürek ve beynimizde .... Hayata farklı pencereden de bakmak var... Yüreğine saglık Ömrüne bereket Şiirini beğendim Umutsuzluklara veda niyet ve temennilerimle
Kıymetli yorumunuz için teşekkürlerimi arz ederim.. Haklısınız kaderimizin çoğu bizim elimizde ama bazen bu bile zor.. Beğenen güzel yüreğiniz her daim var olsun inş..Kalın sağlıcakla..
siz geçmişi unutup güzel günleri temenni edin bak herşey nasıl değişecek birden.şiirinizi beğenerek okudum.değerli bir anlatım.emeğine ve yüreğine sağlık.sevgiler.
Özlem ve arayış.. Her gönülde feryadın baş müsebbibi.. İyi kamçı, iyi muştu.. Bu iki duygu şair yüreğinin vaz geçilmez kurgusu..Engin sulara açılıp, deryada dalgalarla boğuşup, gecenin karanlığında hala meçhul karşı sahillere doğru pupa yelken bir şiir okudum. Tebrikler üstadım.
Kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim...Şiirimdeki her bir mısradaki anlam ve duyguları sizlere aksettirebilmişsem ne mutlu bana.. AYrıca sayfama hoş geldiniz..Kıymetli yorumunuzla şeref verdiniz efendim..Her zaman beklerim..SAYGILARIMLA...
ßiriktin yine içimde Damla damla büyüdün yüreğimde Koca bir okyanus oldun, Korkusuzca daldım engin sularına.. ___Sana Koştum... _______Sen Yoktun... Tüm gece mültecin oldum, Sensizlikle savaştım, Kadersiz kaderime ağladım Sana ve bize ağladım... Durmadan kıyılarına vurdum ßiçâre ve derbeder _______Seni aradım... ____________ Ama bulamadım...
Ahh kaderim ahh...! Alnıma yanlış çizildin, ßari doğru yolu göster bana Yüreğimdeki zindanlardan kurtar beni Her gece ağlayan yüreğimi sustur artık Saklandığım kuytu köşelerden çıkar beni...
Görmeden sevdiğim, duymadan özlediğim, Hissetmeden nefesinde yandığım yâr...! Nerde, Ne hâlde kim bilir..?
Ağlar mı, güler mi..? Yoksa ’O’ da özLer mi..?
Ahh kadersiz kaderim...! ßir gün olsun güldürmedin ki bizi Hep vusLata vurdun, İmkânsızlıklarda savaştırdın, Aşılmaz engellerde hep ağlattın...
Şimdi ben onun nefretlerinde miyim.? Yoksa özlemlerinde miyim.? _____________ßilmiyorum... Ne yolum belli, Ne yönüm... Kayboldum yüreğimin kuytu karanlıklarında... Kurtar beni kadersiz kaderim...! Kurtaaar...!!!!
//..."...Nazlı’nın KıRık KaLeMinden..."...//
Hüzünlü bir gönül seslenişi kadere isyan duygusal dizeler evet güzel bir şiir, şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim..Hoşgeldiniz sayfama şeref getirdiniz..Saolun war olun inş...
Evet sizin haykırışlarıınızdan farksız bir haykırış değil...Dediğimiz gibi sanırım gerçekten de çok ortak yönümüz var.... Yüreğimden dökülen ve kalemimle sizlere ulaştırdığım bu duygu yüklü mısralarımı szilerin de yüreğine ulaştırabildiysem ne mutlu bana...
Susmak bazen en doğru yoldur..Hele ki büyük bi aşka maruz kalmışsanız..
Yüreğine saglık
Ömrüne bereket
Şiirini beğendim
Umutsuzluklara veda niyet ve temennilerimle