(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* * GöR O ZAMAN * * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* * GöR O ZAMAN * * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili sabiha, ümitler sürerken başka düşlerimiz ,ümitlerin bittiğinde ise başkadır... şiirinde ne güzel değinmişsin. karacaoğlanın türküleri gibi yalın, katıksız. ilgiyle okudum. kutlarım. esenlikler.
saygın kişiliğiniz özel yüreğiniz ve desteklerinizle hep özleşimin yanında sanat içinde yer aldınız... güç verdiniz...
bu ilk özleşim şiirinde sizin de yorumunuzun var olması ayrı bir güzellik...özel ayrıcalık....
çünkü daha da ilginç olanı bu şiirin ilk yayınında da yorum yapmış olmanız ...
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/64095
bu sizin özel yanınız...sanatın yanında hep var olan bunu algılayan öngörülü özel bir yürek ve edebi şansınız değerli şair dostum... yüreğimin saygın güzel dostlarıma ayırdığım özel bölümünde hep yer alacaksınız...iyi ki varsınız ..iyi ki..
eserlerinizin güzel yüreğinizin geleceğe akması dileğimle .. hep mutlulukta kalınız... sevgim saygım her daim..selamlarımla...
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/64095
yaratıcı edebiyat çalışmaları...*)*
1990 da yazılan bu şiir özleşim topluluğu kurulmadan çok önce
12/11/2007 tarihinde bu sitede yayınlanmış
"dört ölçülü özleşim tarzı ilk şiir" dir ..
bu yüzden ayrı bir önem taşımaktadır... 1990 yılında yazılan şiirin içeriği de oluşturduğu örnek adına pek ilginçtir...
hayat ilginçliklerle dolu......:)
yaratıcı edebiyat...*)*
GÖR O ZAMAN
GÖLLERİNE DALDIM GÖNLÜN AŞK MAYASI KATIYORUM... KATIYORUM BAKIYORUM YA TUTARSA...? ........................GÖR O ZAMAN...!
ÇÖLLERİNE DALDIM GÖNLÜN BEN LEYLAYI ARIYORUM ARIYORUM SORUYORUM YA GELİRSE ...? ....................GÖR O ZAMAN...!
DEFTERİNE DALDIM GÖNLÜN BEN ÖMRÜMÜ YAZIYORUM YAZIYORUM SAYIYORUM YA BİTERSE ...? ..................GÖR O ZAMAN ...!
Sabiha *)*Küçüktüfekçi 1990----2007
açıklama....
*)(*= özleşim ---> (serbest aruz) 1 açık hece 0 kapalı hece
*)(*=
1=GÖLLERİNE DALDIM GÖNLÜN 2==AŞK MAYASI KATIYORUM... 3===KATIYORUM BAKIYORUM 4====YA TUTARSA, GÖR O ZAMAN...
1=ÇÖLLERİNE DALDIM GÖNLÜN 2==BEN LEYLAYI ARIYORUM 3===ARIYORUM SORUYORUM 4====YA GELİRSE, GÖR O ZAMAN...
1=DEFTERİNE DALDIM GÖNLÜN 2==BEN ÖMRÜMÜ YAZIYORUM 3===YAZIYORUM SAYIYORUM 4====YA BİTERSE, GÖR O ZAMAN ...
Sabiha Küçüktüfekçi 12/11/2007
...............................................
1=GÖL LE Rİ NE DAL DIM GÖN LÜN =0111 00 00 1=ÇÖL LE Rİ NE DAL DIM GÖN LÜN =0111 00 00 1=DEF TE Rİ NE DAL DIM GÖN LÜN =0111 00 00
2==AŞK MA YA SI KA TI YO RUM =0 111 1110 2==BEN LE(Y)LA YI A RI YO RUM =0 111 1110 2==BEN ÖM RÜ MÜ YA ZI YO RUM =0 111 1110
3===KA TI YO RUM BA KI YO RUM=1110 1110 3===A RI YO RUM SO RU YO RUM=1110 1110 3===YA ZI YO RUM SA YI YO RUM=1110 1110
4====YA TU TAR SA, GÖR O ZA MAN=1 101 0 110 4====YA GE LİR SE, GÖR O ZA MAN=1 101 0 110 4====YA Bİ TER SE, GÖR O ZA MAN =1 101 0 110
...dört ölçülü özleşim tarzı ...her dörtlük birbirine açık kapalı hece yönünden birbirine eşittir..
edebi sanat tasarımı-ekol-öneri-uygulama)=edebisanat mimarı
edebisanat mimarı *)* sabiha küçüktüfekçi
özel bir değer taşıyan bu şiir ;
"özleşim yeni edebi akım topluluğu " kurulmadan çok önce yayınlanan "özleşim tarzı ilk şiir"dir...
tüm edebi öneri ve eserlerinin her hakkı mahfuzdur..
dikkat dikkat...!
edebiyatımızı evrensel boyuta taşımak amacıyla kurulan
EDEBİYATGÂH *)* "
Yaratıcı Edebiyat çalışmaları -edebiyatta yenilikler- Atölyesi 'ne
size özgü orijinal çalışmalarınızı asabilir çalışmaları yorumlayabilir
edebiyata kattığınız yenilikleri edebi yenilikleri duyurabilirsiniz...
değerli şair dostlar değerli yazarlar..
size ait özgün kelime imge ve edebi buluşlarınızı burada
linkleri ile birlikte" kitap olarak yayınlamışsanız yayınevi yayın tarihi olmak kaydıyla duyurabilirsiniz...aynı imgeleri aynı çalışmaları buluşları birden fazla kişi düşünüp uygulamış olabilir..bu durumda etik olan en eski tarihte yayınlamış olan kabul edilecektir o buluşun sahibi olarak...
bu çalışma sanalda edebiyatımız adına bir ilktir .. belgesel niteliği taşıyan akademik bir çalışmadır...katkılarınıza şimdiden teşekkürler..
sanal ortam da bir ilk olan -Yaratıcı Edebiyat çalışmaları Atölyesi-" EDEBİYATGÂH *)* "
ta birlikte çalışmanın keyfini yaşamak dileğiyle...
sevgiler.. saygılar....
not: (eserlerin edebisanat mimarlarının ismini belirtmek ve " EDEBİYATGÂH *)* Yaratıcı Edebiyat çalışmaları -edebiyatta yenilikler- Atölyesine asmak kaydıyla edebi örnek tekniklerine benzer çalışmalar uygulamalar yapmak serbesttir...)
"GÖR O ZAMAN" 12/24/2009 tarihinde 2. defa yayınlanan şiirin 12/11/2007 tarihindeki ilk yayın linki aşağıda..
BEN ÖMRÜMÜ YAZIYORUM
YAZIYORUM SAYIYORUM
YA BİTERSE ...
GÖR O ZAMAN ...
çok iyi tebrikler