Gök gürültüsünden korkardı annem Ve ben yağmur sonrası kapıda beliren ıslak bir çocuk yüzüydüm. Lastik terliklerle münasebetim o günlerdendir. Masumiyetin son demlerine kadar haşir neşirdim O ustalıkla kullanılan terlikle.
Küçükken çok usluydun derdi annem Büyüdükçe azıttın, kudurdun demişti. Şimdi söylüyorum ama O zamanlar bilmiyordum Keşke büyümeseydim annem.
O yaşlarda daha çabuk büyümek istiyor insan Ne de olsa artık reşit olunacaktı Ne de olsa artık bar, kahve ve bilimum yerlerde Münasebetler kurabilecektim çevremle Ve artık olmayacaktı masumiyetin ince perdesi.
Artık olmuştu! her çocuğun arzusu, yetişkin olmak Ama beklentileri karşılamadı asla Bu kadar büyük olmamalıydı büyümek Ve bu kadar büyük olmamalıydı beklentiler. Bilsek gelmezdik bu kovalamaca oyununa.
Gene haklıydı her zaman ki gibi; Büyüklük erdem değil süreçtir derken Ve gene haklıydı; Zamanın sana getirdikleri tecrübe değildir derken. Ve gene haklıydı; Biri uğruna kaybettiğin değerler seni sen yapan özelliklerindir derken. Ve gene haklıydı; Geçirdiğin günler değil, sana geçen kazıklardır tecrübe derken. Gene haklıydı her zamanki gibi; Yüreğime yüreğine katan, karşılıksız seven, ilk aşkım ve tek hasretim; ANNEM…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
biraz daha şiirsel olabilirdi.