Zaman çok garip bir olgu Nerede duracağını yada nerede akacağını pek bilmez; İşte bu yüzdendir ki neler yaşayacağımızı kestiremiyoruz. Ve işte bu yüzdendir ki kendi kararlarımızla yürümeliyiz. Başkalarının fikirleriyle kirlenmemeli düşüncelerimiz yada ruhumuz Ki bu fikirler iyi olsa bile… Bir günah keçisi gibi kaldırırız kendi kararlarımızı Ve suçlayacak kimseler olmaz. Eğer yoksa suçlanacak kimse Eğer yoksa bu yükü yükleyebileceğin bir kişi Ruhun daha çabuk iyileşir.
Sevgi ne kadarda garip bir olgu Ne zaman geleceği yada ne kadar kalacağı pek bilinmez; İşte bu yüzdendir ki yüreğimiz avuçlarımızda kalakalırız ansızın. Ve işte bu yüzdendir ki asla unutulduğu yerde bırakılmamalı. Başkalarının tamahsız ruhlarıyla yıkanmamalı.
Ve en sonunda hiçbir şey olmamış gibi, Sanki bu kadar gariplikler yaşanmamış gibi, Umarsız bir şekilde, ansızın çıkıverir karşına; Tüm yaşanmışlıkları es geçerek, Seninle dalga geçer gibi, Garip bir şekilde karşılaşırsın ölüm ile…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
garip bir olgu...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
garip bir olgu...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım..