(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--------Müptelâyım ...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--------Müptelâyım ...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nice güzel olsa uğruna geçmez Senden gayrisini gönlüm de seçmez Hüseyin sarraftır değerin biçmez Müptelân olmuşum elimde değil
sevgili arkadaşım.yine aşk ve sevda üzerine çok güzel ama bir o kadarda acı bir şiirdibir kişiye müptela olmak ,ondan vazgeçememek aşkların en kötüsü bence.bu kadar üzerine düşmelerde hiç iyi değil.çünkü karşına kıymetini bilmeyen biri çıktığı takdirde perişan oluyorsun.gerçekten yürekten tam sevenlerin bazen kıymetleri bilinmiyor.sevgide biraz dikkatli olacaksın.körü körüne sevmeyeceksin.ondan sonra ahhhh kafammmdeniyor ama iş işten geçiyor... sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Dünya dediğin bir bakışımızdır bizim; Ceyhun nehri kanlı göz yaşımızdır bizim; Cehennem, boşuna dert çektiğimiz günler, Cennetse gün ettiğimiz günlerdir bizim.
Yaşamanın sırlarını bileydin Ölümün sırlarını da çözerdin; Bugün aklın var, bir şey bildiğin yok: Yarın, akılsız, neyi bileceksin?
Hocam, yüreğiniz sevgiyle çağlamış. Seslendiren arkadaşımızda hakkını vermiş şiirin. Bende hayranlıkla okuyup dinledim sadece. Çok ama çok teşekkürler her iki yüreğe. Saygılarımla...
Giderken yazarken düşünürken hep yanımızda aşka dair anlamlı bir eser düşmüş sayfaya yürekten ses ve yazan değerli üstatları kutlarım selam ve saygılar..
SEVDAYA DAİR MUHTEŞEM BİR ŞİİR DAHA OKUDUM KIYMETLİ HEMŞERİMİN SAYFASINDAN HÜZÜNLÜ VE DE DUYGULU YORUMDA AYRI GÜZELLİK KATMIŞ ŞİİRE HER İKİNİZEDE TEŞEKKÜRLER...
......Yazan yürek sahibine saygılarımla... ......Sağlıkla ve mutlulukla kalın ... ... ... ......Her şey gönlünüzce olsun........... .....Selam vede saygılarımla............ ....
efendim şiir çok harikaydı okumanın keyfine vardım bende şiirinizi okumaya mübtela olmuşum hayranlık duymamak elde değil kutlarım bu harika şiirin yazarını saygılarımla selamlar
Müptelan olmuşum elimde değil.Çok duygulu bir aşk şiiri okudum.Tarzım olduğu içinde mest oldum . Kutlarım sizi ve teşekkür ederim bu güzel şiiri bizimle paylştığınız için...
Geldim, okudum, sonra arkama yaslandım bir defa da sesli dinledim, öyle hüzünlü, öyle içtendi ki, o hüzün bile bana acaip bir hiuşu verdi Kardeşim Hüseyin Bey; Saf, yalın ve müstesna bir anlatım olduğunu söylersem abartı saymayınız lütfen... Sesiyle şiire can veren kıymetli kardeşimi de şahsınızda ayrıca selamlıyorum... Esenlik dileklerimle... Saygılar...
//Yâ Rab bela-yı aşk ile kıl âşîna beni Bir dem bela-yı aşktan kılma cüdâ beni
(Ya Rab aşk belasıyla içli dışlı kıl beni, bir an bile ayırma aşk belasından beni)
Az eyleme inayetini ehl-i dertten Yani ki çoh belâlara kıl müptelâ beni
(Az eyleme yardımını dertlilerden, Yani çok aşk belaları ver bana)
Gittikçe hüsnün eyle ziyâde nigârımın Geldikçe derdine beter et müptelâ beni
(Gittikçe artır sevgilimin güzelliğini, Bana gelince onun derdine daha çok müptela et beni)
Öyle zaîf kıl tenimi firkatinde kim Vaslına mümkün ola yetürmek sabâ beni
(Onun ayrılığında öyle zayıflat beni ki Saba yeli beni ona ulaştırabilsin)
Nahvet kılıp nasîb Fuzuli gibi bana Yâ Rab mukayyed eyleme mutlak bana beni
(Ya Rabbi bana Fuzuli gibi gurur verme beni bana asla bırakma) FUZULİ//
//Marifet feleğin elinden çıkmış Dünyada başka bir terzisi yokmuş Keremi Aslıyı narına yakmış Ateşten gömleği giyelim gitsin
Tiryaki gönlümde olmasın kuşkun Tek sana müptela tek sana düşkün Ardından bir ağıt yakalım aşkın Adını elveda koyalım gitsin CEMAL SAFİ//
Sesiyle,sözüyle,fon müziği ile çok güzel bir şiir bütünleşmiş. Güzel bir anlatım/dile geliş,içten ve duygusaldı.Dinledim, huzur buldum gidiyorum,eksik olmayın.Her iki yüreğide kutluyorum.Başarılarınız daim olsun.Saygı ve selamlarımla.
şarkı tadı güzelliğinde buruk bir hazzın akıcılığında ahenk dolu güzel bir manzum eser. aşkta umudunu kaybeden bir yüreğin hüzün dolu haykırışı. fon ve yorum şiire güzellik katmış. tebrikler üstadım.
Nice güzel olsa uğruna geçmez Senden gayrisini gönlüm de seçmez Hüseyin sarraftır değerin biçmez Müptelân olmuşum elimde değil _____________________Selam olsun sevdayı haykıran yüreğe selam olsun sevdayı adam gibi adamlığıyla yaşayan yaşatan yüreğe bilirim doğru olanın adam gibi seven adamın başı beladan başı sevdadan kurtulmaz adam gibi sevenin hep kırık tarafı yanlış anlaşılmak yanlış tarif edilmekten dir sevda şarkı olsa name adam olur ölüm anılacaksa ilk koşan o olur bir sevda uğruna canını pare pare eden olur kısacası can dost ADAM GİBİ SEVMENİN ANLADIM BU DÜNYADA YERİ YOK Selam olsun yazan yüreğe ses veren yüreğe en dersin saygılarımla...
ne güzel bir müptela bu böyle ne mutlu sevilene böyle güzel bir yürekte yer bulmuş inan her kula nasip olmaz böyle güzel bir sevgi ve böyle güzel bir yürek arkadaşım hayarnlıkla okudum her şirinde olduğu gibi bende bu güzel şiirlerine müptela oldum sevgi ile kal
elime aldığım kalemden dökülen dizelerim gibi yüreğimde sevda sevda diye atan sesi gibi yakıpta sigarayı içime çekişim gibi müptelayım olmuşum elimde değil...
Hasretine yanıp ağıt yakarken
Özümde gözümde yaşlar akarken
Müptelân olmuşum elimde değil
Nice güzel olsa uğruna geçmez
Senden gayrisini gönlüm de seçmez
Hüseyin sarraftır değerin biçmez
Müptelân olmuşum elimde değil
sevgili arkadaşım.yine aşk ve sevda üzerine çok güzel ama bir o kadarda acı bir şiirdibir kişiye müptela olmak ,ondan vazgeçememek aşkların en kötüsü bence.bu kadar üzerine düşmelerde hiç iyi değil.çünkü karşına kıymetini bilmeyen biri çıktığı takdirde perişan oluyorsun.gerçekten yürekten tam sevenlerin bazen kıymetleri bilinmiyor.sevgide biraz dikkatli olacaksın.körü körüne sevmeyeceksin.ondan sonra ahhhh kafammmdeniyor ama iş işten geçiyor...
sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Dünya dediğin bir bakışımızdır bizim;
Ceyhun nehri kanlı göz yaşımızdır bizim;
Cehennem, boşuna dert çektiğimiz günler,
Cennetse gün ettiğimiz günlerdir bizim.
Yaşamanın sırlarını bileydin
Ölümün sırlarını da çözerdin;
Bugün aklın var, bir şey bildiğin yok:
Yarın, akılsız, neyi bileceksin?