üçüncü sınıf bir şehir manzarasında realist duygular cümlesinin içerik yalanıyla dürüst olmak asfaltı bedenimden dökülen yolların şerit eskizlerine olan aşkını anlatacak sana
Yüzeyi pütürlü şiirlere dokundukça dilin ruhun bakire fısıltılara sağırlaşacak sokaklar sabahı düşürücek kapalı gişe oynayan bir kapalı gişenin masum çocukluğundan gerçeğiyle hüzünler satın alacaksın doğru yolu bulmaların orta yolu bulmakla yüzleşecek poetikanın politik düzenbazlığında iç sesinin dışa vurumunun saniyeler içinde nefesinin hızını terk eden bir orgazm şiiri olduğunu anladığında tüm bu soytarılığa ben şair değilim diyerek haykıracaksın
bu inkâr Tanrıya olan inancının son duası olacak
o kadar çok kaybolanlarız ki bizi her bulduğum da / daha keşfedilmemiş bir virüsle yüzleşiyorum bu farkındalığı aşılıyor yaşamak dediğin o sefil kelime olan bedenime bizi her bulduğum da hayatın bir ruh tımarhanesi olduğunu görüyorum
bir hayvanla eş değer güdümlenen tutkular tabiatını vururken doğasında birbirimize dokunmanın bıraktığI etki radyasyonla çürüyen kelebek kanatlarının şafağa son sözleridir zamanı geldiğinde kimse mükemmel değildir cümlesine bile sığınamayacaksın
sen benim saçaklarıma tükürdün yağmurum dedin gerçek bir yağmurdun oysa ki gözlerimde görmedin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Orgazm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Orgazm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şarkıdan geriye nakaratı bile kalmıyor bazen - Şair keskin bir giriş yapmış. Günümüzde öyle şarkılar var ki nakaratı değil sözleri uçup gidiyor.ve günümüz insani ilişkileri gibi, ve şair yaşadığı duyguları yürekte yangın yeri olan yıkımlara isyan edercesine, ki; eskiye duyulan özlem , yaşantılar, aşklar geldi gözümün önüne katıksız yaşamlar.su gibi duru (şarkılardan fal tuttum ikimize kaç kere) nakaratlarda çağlayan.
üçüncü sınıf bir şehir manzarasında realist duygular cümlesinin içerik yalanıyla dürüst olmak asfaltı bedenimden dökülen yolların şerit eskizlerine olan aşkını anlatacak sana
şair, öyle farkındalıkla yazmış ki şiiri, varoş manzaraları, köy yamaçları, neon ışıklarında yanan tenlerden arkaya kalan yıkılmış viraneye dönmüş, köhnelenmiş duygu kırıntılardan dejenere olmuş aşkların ütopyasında şehrinde yalın ayak düşmüş yollara, kötü yola sapmış viraşların
Yüzeyi pütürlü şiirlere dokundukça dilin ruhun bakire fısıltılara sağırlaşacak sokaklar sabahı düşürücek kapalı gişe oynayan bir kapalı gişenin masum çocukluğundan gerçeğiyle hüzünler satın alacaksın doğru yolu bulmaların orta yolu bulmakla yüzleşecek poetikanın politik düzenbazlığında iç sesinin dışa vurumunun saniyeler içinde nefesinin hızını terk eden bir orgazm şiiri olduğunu anladığında tüm bu soytarılığa ben şair değilim diyerek haykıracaksın
/işte tam da burada açmış kesenin ağzını şair en çokta sevdiğim yer. (Yüzeyi pütürlü şiirlere dokundukça dilin) enfes bir cümle bayıldım./
En bakir düşlerle sever insan sevdiğini ve düşlediği/düşlendiği vakitlerdir sabahın tan vakti ışıklarını açar karanlığa masumca katıksız yalansız riyasızdır.ki ne vakit iplerden bir yerde törpülenmeyle aşınan teller kırılınca tutmaz notanın solfeji bozuk çalar sazın söylemi.İsyanlar başlar dik yokuşlarda ne kadar isyan bayrağını çeksen de göndere, çoktan geçmiştir borun pazarı nafiledir göz yaşları.
bu inkâr Tanrıya olan inancının son duası olacak
o kadar çok kaybolanlarız ki bizi her bulduğum da / daha keşfedilmemiş bir virüsle yüzleşiyorum bu farkındalığı aşılıyor yaşamak dediğin o sefil kelime olan bedenime bizi her bulduğum da hayatın bir ruh tımarhanesi olduğunu görüyorum
/farkındalığın farkına varan dizeler.yaşanılan hataların farkında elmanın yarısı sağlam ama diğer yarısı kurtlanmaya mahkum. Aslında bi kaçış var duyguların maratonunda. kimden? Neden,? yoksa kendinden…kime …niye..? sanırım altta ki dizelerde açıklamış şair./
bir hayvanla eş değer güdümlenen tutkular tabiatını vururken doğasında birbirimize dokunmanın bıraktığI etki radyasyonla çürüyen kelebek kanatlarının şafağa son sözleridir zamanı geldiğinde kimse mükemmel değildir cümlesine bile sığınamayacaksın
/Burada bir yaşanmışlık ve yaşanmışlardan sonra çıkan sorunlara değinmiş dizeler.Haklısınız şair; bazen insan, bi hayvana eş değer güdümleri ile hareket edip, bazen de o yüce duyguları ile kutsanır aşka, seçim yapmak ve sonuçlarına katlanmak ve ve…sonunda gülmek kadar ağlamak, yakarmak olsa da bazen de; ne kadar çırpınsa nafile kalır sel o duygu iklimine çoktan basmıştır/
ve final;
sen benim saçaklarıma tükürdün yağmurum dedin gerçek bir yağmurdun oysa ki gözlerimde görmedin...
bazen insanlar; bulutu görse de, koşar peşinden mutlaka bir gün güneş ısıtacaktır yürekleri. Bazen de bile bile koşar tüm susamışlığında Ve Kimi duru sevgi kondurur damlalarından saçaklarına Kimi de tozlanmış dünyalarının girdabından yağar çamurunla.
Kaybeden yine gece
Her gün yeni umutlara gebe.
Şiirin akışında bana hissettirdikleri dile getirmiş olsam da şairini hiç tanımıyorum.İnşallah yazdıklarımı yanlış anlamazlar. Sürc-i lisan etmişsem affola.
Şu ana kadar çok şiir okumadım henüz ama baktıklarımın içinde en iyisiydi...
Yalnız bir yere takıldım, iki yerde kullanılan "bulduğum da" ... burada "da" ek olmadığından ve içinde bulunma hali olduğundan bitişik yazılmalı, sanırım gözden kaçan küçük bir nüans...