(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERBİYESİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERBİYESİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edeb,eline,diline,beline hakim olabilmek,anlamına gelen bir kelimedir.İnsanlar bunu alelade bir kelime olarak değerlendiriyor.Bunun özünü kavrayamadığınız sürece her türlü edepsizlikle,densizlikle karşılaşmamız kaçınılmaz olacaktır.Edeb,her şeyden önce insanın kendisini bilmesidir,kendini bilen insan önce kendine olan saygısından dolayı sözlerine,davranışlarına özen gösterir,kendine saygısı olmayanın kimseye saygısı olmaz zaten.Şiirinizde bunu çok anlamlı bir şekilde dile getirmişsiniz.
Biz niçin böyleyiz? Çünkü: Terbiyeyi terk ettik Ahlâk-ı hasenemizden, edepten tam çark ettik güzel tespitler..son yılların ahlak ve maneviyat çöküşünün resmi... kutluyorum.selam ve saygımla.
Edep deyince akan sular durur durmalı da çünkü güzeli güzel eden edeptir edepte sevgiye sebeptir.Eskiden edebe adaba çok özen gösterilirmiş tabi biz bunu artık büyüklerimizden duyuyoruz . Zira artık göremiyoruz hele de internet dili çıktığından beridir dahada bozuldu toplum ama ne olursa olsun bizler öncelikle müslümanız bir ahlak peygamberinin ümmetiyiz o sebeple daha ince davranmalıyız diye düşünüyorum. Çok güzel bir konu seçmişsiniz
Şiirinizi kutluyor saygı ve selamlarımı bırakıyorum bu güzel sayfanıza
Muhteşem!..Doğruya doğru...Bunun istisnaları da var ancak...Geçen bir eczaneye girdim.Eczacı misafiriyle günlük geyiğini yapıyor belli ..bir kenarda bekledim;''Buyrun ne istemiştiniz diye ...''bana dönsün diye...Ama maalesef gözümün içine baka baka arkadaşıyla geyik yapmaya , bir hemcinsini çekiştirmeye devam etti...Rahat on dakika sonra kalfa geldi de ne istediğimi sordu...:)) Ben yersiz konuşanlardan da susanlardan da nefret ediyorum...Dozunu iyi ayarlamak en iyisi...Saygılarım sonsuz...
Maalesef durum yorumda belirttiğiniz gibi. Bizi ciddiye almıyorlar. ne de olsa beklemeye alışığız diye düşünüyorlar. Özür dilemek gibi alışkanlıkları da.