(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ORUÇ GİBİ ORUÇ TUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ORUÇ GİBİ ORUÇ TUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Say ki Taptuk Emre,Sarıca Hoca, Kumral Dede,Somuncu Baba dergâhlarında pişmiş, atılan öğsesinin peşinde Yunusca yollara düşmüş bir gönül adamının hazzı ve tadında yazıyorsun. Taa Horasan'dan güzel Anadolu'ma senle birlikte sımsıcak güzellikler yol alıyor. Ruh dinleniyor, gönül kabarıyor, gözler yaşarıyor. Gönül dolusu sevgi ve saygılar gönül adamına, kalemin daim olsun..
SAYFAMA UĞRAYIP EMEK SARFETMEN VE ŞİİRİMİ OKUYUP GÜZEL BİR TESPİT DEĞERLENDİRMENE, BEĞENMEN VE HORASANDAN GÜNÜMÜZE UZANAN VE ANADOLUUN AYNI ÇİZGİDEKİ UAZANTISI OLARAK GÖRMEN, BİR TARİHİ GÖREVİDE YERİNE GETİRİYPRMUŞUM GİBİ ALGILAMAN VE ALGILANMAM BENİ ÇOK MUTLU ETTİ... BU VESİLE İLE KALBİ TEŞEKKÜRLERİMİ, SELAMLARIMI, SEVGİLERİMİ VE SAYGILARIMI YOLLUYORUM...
Dil gıybete gitmesin, Dedi kodu etmesin, İftirada atmasın, Oruç gibi oruç tut. ------------------------------- Hayırlı Ramazanlar efendim.. Allah kabul eylesin oruçlarımızı, günahı ve sevabıyla... Hoş uyarılarla nefis bir bilgi aktarımıydı şiiriniz. Beğeni ve takdirlerimi, teşekkürlerimle bırakıyorum sayfanıza...Esen kalınız!..
Aslında orucun bizi kötülüklerden tutmasına izin vermeliyiz. Oruç bizi tutacak değil mi hocam. Yalandan, riyadan, dedikodudan, gıybetten, sui zandan vb... günahlardan. Oruç bizi tutarda biz izin versek.
Çok değerli hocam sende çok ahklısın oruçta bizi zten kötülüklre gitmemize engel oluyor oada bizi tutuyordur ne güzel yazmışsın güzel yüreği kutlarım... Asında oruçla el ele tutuşup yürümeliyiz dilem... O güzel yorumun çok teşekkür derim selamlar saygılar...
Kardeşim oruçla biz gönül gönüle ele leyiz oyle omazsak bu iş olamaz... Oruçla biz birbirimizi tutuyoruz... O bizi tutuyor kötülüklerden alıkoyuyor.. Yani biz yetiştiriyor hayata ve ahiret... Selamlar saygılar..
Gönül sayfanızdan çok güzel bir şiir daha okudum,,yüreğinize kaleminize sağlık,bu şiirlerinizde harika duygular var,kaleminiz daim olsun derken,Yüreğinize en güzel duyguları,sayfanıza en güzel gülleri,Sayfanıza gelerek sizin şiirlerinizi okuyan değerli gönül dostlarına saygı ve selamlarımı sunuyorum,kaleminizdeki mürekkep hiç bitmesin sağlıcakla kalınız.
Seni sayfamda görmem sevgini ta yüreğimde hissediyorum sayfama hoş geldin sefalar getirdin... O güzel yorumuna yürekten teşekkürler edrim selamlar saygılar.. Allah razı olasun hocam... Selam ve dua ile...
Vay benim gönlü sevgi, yüreği iman dolu kardeşim sende tıtmaya çalış inşallah başaracaksın emin ol.. Oaçık yürekli ve güzel yorumun çak teşekkürler ederim.. Allah razı olsın kıymetlei kardeşime oruç nasip ettisn dua ve selamlarımla... Çok sevdiğim değerli kerdeşim benim..
KANADADAN YURT NIHAT DILER SAGLIK VE SIHAT