(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL DEYİŞİM BİTMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL DEYİŞİM BİTMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle gönül sayfama hoş geldiniz.evet sevilene me söylesek sevgimizi anlatmak için ne yapsak azdır.degerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.saglıkla kalın.
Sevginin bir yanı da özlem. Gel dersin gelmez, bekle dersin beklemez, dur dersin durmaz. AH ŞU VEFASIZ SEVGİLİLER: İnce bir iç çekiş ve yürek sancısı düşmüş sayfaya
Haklısınız dost bazen sevgililer çok vefasız olurlar ama biz onları hiç bırakmayız bırakamayız.degerli yorumunuz için çok teşekkür ederim ayrıca ziyaretiniz beni mutlu etti ALLAH sizi sevdiklerinizden ayırmasın.
Söz kalmadı yıkıp gittiğinden beri Yüz olmadı dönmem dediğinden beri Göz görmüyor yaşlar aktıgından beri Gel deyişim bitmez sevdiğimden seni
yıkmak... yari yıkmak için saatlerce konuşmaya gerek yokki...bazen bir bakış bir tek kelime yıkmaya yeterli oluyor ..yada söylenmesi beklenen ama bir türlü söylenmeyenler... ağlamakla gözler görmez oluyor... ağlamak için gözden yaş akmayabilir için için akan yaşlar yürek gözünü kör ediyor bu hepsinden daha kötü...
gel ...ne olursan ol gel... mevlana gibi gönlümüz yeterki gel..yak kavur ama ne olur gel...sevdiğim...
aşk sevda hüzün kaleminize ayrı yakışıyor hocam...
ya ben bugün hüzün bulutlarının içindeyim yada her okuduğum şiir benim hüzünlememe sebeb (((
Gönül sayfanızdan çok güzel bir şiir daha okudum,,yüreğinize kaleminize sağlık,bu şiirlerinizde harika duygular var,kaleminiz daim olsun derken,Yüreğinize en güzel duyguları,sayfanıza en güzel gülleri,Sayfanıza gelerek sizin şiirlerinizi okuyan değerli gönül dostlarına saygı ve selamlarımı sunuyorum,kaleminizdeki mürekkep hiç bitmesin sağlıcakla kalınız.
Yorumlarınızlabeni hiçbir zaman yalnız bırakmıyor ve defasında güzel temennilerde bulunarak beni çok mutlu ediyorsunuz çok teşekkür ederim.evrendeki bütün güzellikler ve mutluluklar sizin olsun
anlatmakla hele hiç bitmez. sağlıcakla