muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 03.08.2012 – Bayraklı / İZMİR.
Sahur vakti sayfama girdiğimde seçki sürprizi ile karşılaştım. Seçki / Değerlendirme Kuruluna ve sayfamı ziyaret eden tüm şiir dostlarına gönülden teşekkürlerimi iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum. Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVAREYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVAREYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu emelimize kavuşmayı Rabbim nasip etsin inşallah!
Dolu dolu bir şiirdi değerli Mustafa Bey. Özellikle 11'li hece altı vezinlerde bu tempoyu bu akış ve bu anlam derinliği ile yakalamak çok kolay değildir. Tebrik ve teşekkürlerimle;
Sayın Türkyılmaz, Hece ustası olarak sizin takdir ve teveccühünüz ayrı bir önem arz ediyor. Üstümüzdeki yükü daha da ağırlaştırıyor, daha iyiye gitme arzusunu kamçılıyor.. Sağolun, var olun. Sıhhat ve selâmet dileklerimle, sağlıcakla...
Duygu ve anlam yüklü bu mükemmel hece şiiri günün seçkisini fazlasıyla haketmiş. Güçlü kaleminizi ve duyarlı gönlünüzü kutluyorum hocam. Kaleminiz ve başarınız daim olsun efendim.Saygılar.
sitem dolu bir iç çekiş...8 li hece vezninin semai tarzındaki dörtlükler dilden önce kayıp gidiyordu. musıki tadında müstesna bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Ramazan Kardeşim, Hepimizde biraz avarelik yok mu ?? Denizli'ye ancak bayramda gelebileceğim. Bayramda da çok yoğun bir program var. Bayram ziyaretlerinin ötesinde sünnet ve düğün merasimleri var. Hangisine, nasıl yetişeceğimi bilmiyorum. Çalıştığım kurum, bayramdan sonraki üç günü tatil etme gibi bir düşünce beyan etti amma net değil. İnşaallah tatil olursa, bayramdan sonra rahat rahat dostları ziyaret imkânı olacak. Yanına mutlaka uğramaya çalışacağım. Sıhhat, selâmet dileklerimle, muhabbetle...
Mustafa hocam sabah şiiri okurken içimden geçen bu şiir umarım secki kurulunun dikkatini çeksin zira güne gelmeyi çok hak eden bir eser olmuştu yazan yüreğini kutladım seçki kurulunada teşekkürlerimi sundum SELAM ve DUA ile.
Güneri Hocam, Mübarek günlerde en fazla gönlümüzü meşgul eden konularda dilimizden dökülenleri paylaşmaya çalışıyoruz. Sıhhat, selâmet ve ömrünüze bereket dileğiyle muhabbetlerimi iletiyorum.
Hedef Mizan.. yol kuruldu. Mazi, âtî.. hâl soruldu. Kelâm sustu, dil buruldu.. Avareyim, avareyim Hayırlı cumalar anlamlıydı şiiriniz ihlaslı yazan kalemler arttıkça seviniyorum ben Allah razı olsun selam ve dua ile.
Hayırlı cumala hayırlı ramazanlar.Muhterem hocam ihlasla yazan kalemin yüreğini kutladım yine mükkemmel derin anlamları olsan bir şiir okudum SELAM ve DUA ile kal.
Başını önüne eğme kardeşim
Hayat çok başladı bittiği yerden
Asla ümidini kesme kardeşim
Dağ ne kadar yüksek olursa olsun
Bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
Asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
Yüreğine sağlık
tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam ve dua ile
A.E.O