Suskunluğumda büyüttüm çığlıkları, Dilime düşen kelimeler üşüyor. Umudumu arka sokaklara taşıdım, Seni böylesine sevdiğim için.
Yüreğime söz geçiremiyorum, Çünkü hep muhalefet oluyor, Seni böylesine sevdiğim için.
Sessizce gidiyorum bu şehirden, Anılarımı, vedalarımı koynuma alıp gidiyorum. İçimde bir fırtına kopuyor derinlerde, Seni böylesine sevdiğim için.
Ya hep ben fazla geldim ya da bir şeyler eksik kaldı. Üzerine çizgi çizemediğim kırgınlıklar sarıyor dört tarafımı. Korkulara kapılıyorum anlamadığım bir biçimde. Sebebim yok… Belki de çok...!!! Ben bile kendimi anlamıyorken, anlaşılmayı beklemek……
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni böylesine sevdiğim için...!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni böylesine sevdiğim için...!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen Biz Kendimizi anlayamayız Evet Ama birinin bizi çözmesini de Umut ederiz. Bu kötü birşey değil ki. Bunu başaran zaten mutlu olur. Güzel bir Iç seslenisti.
Bazen Biz Kendimizi anlayamayız Evet Ama birinin bizi çözmesini de Umut ederiz. Bu kötü birşey değil ki. Bunu başaran zaten mutlu olur.
Güzel bir Iç seslenisti.