(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAFER MÜJDESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAFER MÜJDESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamana çileyi işledim nakış nakış, Her gece kahrımdan ağladım karanlığa. Bir medeniyet sevdasıyla itiş kakış Bu asrı tüketip bağladım karanlığa.
Deli gönlümü sorguladım gecelerde, Kutlu fermanımı aradım hecelerde, Zafer müjdesini okudum yücelerde Bu asrı tüketip bağladım karanlığa Aradığınız medeniyyet çok uzaklarda değil inşaallah,yeterki karanlıklara bir mumda biz yakalım,dünyamız aydınlanır pürnur olur inşaallah.Yüreğine kalemine sağlık kardeşim.Sen hep var ol, yüreğin var olsun selam hürmet ve dualarımla...
Her gece kahrımdan ağladım karanlığa.
Bir medeniyet sevdasıyla itiş kakış
Bu asrı tüketip bağladım karanlığa.
Deli gönlümü sorguladım gecelerde,
Kutlu fermanımı aradım hecelerde,
Zafer müjdesini okudum yücelerde
Bu asrı tüketip bağladım karanlığa
Aradığınız medeniyyet çok uzaklarda değil inşaallah,yeterki karanlıklara bir mumda biz yakalım,dünyamız aydınlanır pürnur olur inşaallah.Yüreğine kalemine sağlık kardeşim.Sen hep var ol, yüreğin var olsun selam hürmet ve dualarımla...