Aslını ele verir süzülüp çöken tortu Olsa beyaz kalemin çizgisi kadar yalın Özü toprak olsa da gül olmaz ayrık otu Kendini tanımaktır önceliği her aklın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_TORTU_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_TORTU_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendini bilmektir aslolan ve aslolan kendinin hiçliğini bilmektir çukurdaki ayakların taşıdığı başı fezaya çevirmek ahmaklıktır az sözle çok mana çok güzel bir dörtlüktü tebrik ederim
Ayhan Çoban. tarafından 8/2/2012 12:15:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aslını ele verir süzülüp çöken tortu Olsa beyaz kalemin çizgisi kadar yalın Özü toprak olsa da gül olmaz ayrık otu Kendini tanımaktır önceliği her aklın ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM O DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Aslını ele verir süzülüp çöken tortu Olsa beyaz kalemin çizgisi kadar yalın Özü toprak olsa da gül olmaz ayrık otu Kendini tanımaktır önceliği her aklın
begenıyle okudum hülvani hocama katılmamak elde degıl
Aslını ele verir süzülüp çökse tortu Olsa beyaz kalemin çizgisi kadar yalın Özü toprak olsa da gül olmaz ayrık otu Kendini tanımaktır önceliği her aklın
Yüreğine kalemine sağlı derin düşündüren kısa ve öz ifadelerden kitaplar dolusu anlamlar çıkartılıp yazılır duygularını kutladım cümle varlığın aslı hu ! nesli hu ! taşıdığı özellikler ve misyonlar varlıklara anlamlar yükler,Ekmekte topraktandır fakat kabarmak onun hakkı hiç bir varlık onun çektiği meşakati çekmemiştir ve onun yüklendiği faydaları başka bir varlıkta bulmak imkansızdır mutlaka ayrık otununda faydaları vardır gül gibi SELAM VE DUA İLE KALINIZ.