DERGAHA GİDERŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Sevgili Saadet Ün Hanım kardeşimizin şiirlerini okuyunca duygulandım, kendisine akrostiş (Tesmiye) bir şiir armağan etmek istedim. Allah her iki alemde mutluluklar ihsan eylesin inşallah.
Seher vakti yap ki, muhasebeni |
Seher vakti yap ki, muhasebeni
Allah kullarını mağfiret eder,
Aklından çıkarma seni seveni
Dualar o kutlu dergaha gider.
El insaf desen de, sabrını sürdür
Turna katarında nefsini söndür
Üşüyen yetimi giydirip, güldür
Niyetin o kutlu dergaha gider.
Unutma Hak yolda yorgunluk olmaz
Rabbin mizanında zerre kaybolmaz
Fukara gönlünde açan gül solmaz
Akıbet o kutlu dergaha gider.
H.İbrahim SAKARYA
Şiiri okuyunca çok duygulandım. Şiirlerimi okuyunca bana kurtuluş yolunu göstermek adına yazılan bu şiir gerçekten DERGAH KAPISI gibi...
Gafiliz... Ölecek gibi bakmıyoruz hayata... Oysa bir nefes kadar yakındır bize ölüm...
Dünya telaşesi hiç bitmez... ama bizileri bitirir...
Bir çok insan mutsuzdur... Adı stres... adı depresyon... oluyor bu mutsuzluğun... Hep arayış içindeyiz. Bir mutluluk arayışı ve hep isyan içindeyiz, bizden beterine gözlerimizi kapatarak...
Seher vakti... işte asıl o vakittedir huzur... tan vakti ağarırken secdeye varan başlardıdır... ve duaya duran ellerde...
Gençlikte bu huzurun tadına varıpta, bu yaşda bu huzurdan uzak olmanın mutsuzluğudur belki de bendeki...
Rabbim af etsin. Cümlemizi de..
Bakın şiiriniz bana neler yazdırdı. İçimden ne geçtiyse yazdım...
Onurlandırdınız... Mutlu ettiniz... Ve düşündürdünüz...
Allah razı olsun.
Çok teşekkür ediyorum.
Saygılarımla