Bizim gibi her durumu aşka uyarlayan sabahını akşamını beraber geçiren ikide bir el ele tutuşan istediği şehirde buluşan...
Bizim gibi gece karanlıkken ay gibi parlayan umut yokken mümkün çareler üreten mor dağlara özgürlük şarkısını ezberleten kuşların gagasına sevdayı bağlayan...
Bizim gibi her meskeni ev cennetine çeviren sarı duvarları görünmez kılan pencereleri perdesiz dizayn eden yaşamayı ’biz’ bilen mevsimin rengini ’bizim’ kabul eden...
Bizim gibi birbirine kalpten seslenen hangi olay vukulansa yüreğini ortaya koyan sarsıntılara maruz kaldığında ellerinde bol seçeneği olan ve sol yanlarına tam sevgi dolan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Wek Me şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Wek Me şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizim gibi gece karanlıkken ay gibi parlayan umut yokken mümkün çareler üreten mor dağlara özgürlük şarkısını ezberleten kuşların gagasına sevdayı bağlayan...
can kardeşim hepimiz biriz begenıyle okudum şiirini selamlar
dostum gönüllere örnektir