(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acele Et şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acele Et şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanları eninde sonunda başlarına gelecek akıbete hazır olmaları konusunda uyarıcı bir şiir olmasına rağmen o kadar tatlı ve yumuşak bir üslubu var ki sanki düğüne davetiye gibi..
Güzel satırlar Halil Bey, Teşekkürler Tam da türkü olacak şiir... ............ İlk dörtlükteki ilk satırın gözünde çapak var gibi, kafiye itibariyle. Kuşkusuz şiirde anlatılmak istenen önemli fakat kafiye de olmazsa olmazı hece şiirinin. İlk dörtlüğe el atmalı bence... ........ Kendin dağıt varsa elde Tatlı sözü kesme dilde Bir iz bırak her gönülde __Bir gün gelir döner devran __Acele et, hızlı davran. .............. Teşekkürler, selamlar Gözüne acı yaş değmesin ..
üstadım ihlasla kaleme alınmış bir manzum eser sayfanızda. bir gün yani son nefes gelmeden bir şeyler kazan ahiret için diyerek, insanlara seslenmekte. Öğüt dolu teşvik edici güzel ve anlamlı şiir. kalemi tebrik ederim.
Ay dolanır gün peşinde Gün dolanır yıl peşinde Can dolanır kul peşinde __Bir gün gelir döner devran __Acele et, hızlı davran.
İnsan olmak ortak payda Oğlun, kızın etmez fayda Düzen bozuk tutmaz gayda __Bir gün gelir döner devran __Acele et, hızlı davran.
Yaşarken hep mertçe yaşa Ayağın değmesin taşa Azrail bakmaz ki yaşa __Bir gün gelir döner devran __Acele et, hızlı davran.
Kendin dağıt varsa elde Tatlı sözü kesme dilde Bir iz bırak her gönülde __Bir gün gelir döner devran __Acele et, hızlı davran.
Halil; sen de bilirsin ki, Dün doğmuş gibisin sanki Bu hep böyledir inan ki… __Bir gün gelir döner devran __Acele et, hızlı davran.
HALİL MANUŞ 24/07/2012 09:20
yürekten kutlarim yazan usta kalemi saz calmayi bilmiyorumki ne yazikki bilen biri tarafindan birde sesli dinlemek vardi bu eseri saygimla esen kalin...
günler ayları aylar yılları hemde ecele gider gibi kovalıyor göz yumup aana dek geçmiş zaman. ''bir göz yumup açmış gibi''y.emre kutladım yürek sesinizi. kaleminiz daim güzelliklerle dolsun
NAKARATI ALTINDA, ANLAM DOLU VE AKIP GİDEN BİR GÜZELLİKTİ... İLK DÖRTLÜKTE GÜN YERİNE YEL GİBİ ÖRNEĞİN (L) İLE KAFİYE BULUNSA NE HOŞ OLURMUŞ AMA... SEVEREK VE HAZLA OKUDUĞUM BİR ESER... TEBRİKLER VE SAYGILARIMLA...HŞT
Kutlarım Tabi ki yaşam başlar ve bir gün sona erer. Bu uzun görünen ama kısa olan yolda Gücümüzün yettiği kadar iyilik ve güzellikler yapmalı ve yaşamalıyız.Fani dünyada yaşama fırsatı bir kez verilmişitr insana en iyi şekilde değerlendirmek gerek diyorum Yüreğinin sesi daim olsun dilerim
İnsanları eninde sonunda başlarına gelecek akıbete hazır olmaları konusunda uyarıcı bir şiir olmasına rağmen o kadar tatlı ve yumuşak bir üslubu var ki sanki düğüne davetiye gibi..
Kutlarum
Selam ve saygılarımla.