Tarihi, Dolu dizgin. Geçerken, Surlardan. Şimdi rüzgâr, Bahane arar. Silmek için, Surlardaki nal izlerini. Ama boşa, Çabalar. Asfalt çoktan yapmıştır. Vazifesini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
At şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİZELERİNİZDE ÇOK DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ ÜSTADIM. ARTIK GÜNÜMÜZDE ATLARIN GÖREVİ SADECE VE SADECE KOŞULARDA GEÇİYOR. YENİ KİMİ KÖYLERDE VAR AMMA ESKİSİ GİBİ DEĞİL. HEMEN HEMEN HERKESİN ALTINDA YA BİR TRAKTÖR YA BİR TAKSİ ATLAR TARİHE KARIŞMIŞ. SAVAŞLARDAKİ YERİNİ İSE FÜZELER, ATOMLAR ALMIŞ. SAYGILARIMLA...
Oyy Oyy yani diyorsunuzz ki o güzelim köy tadını köy evlerini bahçelerde gezen atlar kazlar tavuklar şehirleşmeyle beraber hepsini öldürdük.. Öldürdük ama özlüyoruzda..geçmişin kıymeti yeni yeni anlaşılıyo.. elinize sağlık kısa ve özdü..güzeldi..saygılar sunarım..
Sayın İrfan Bey Yaratılış olarak en sadık canlılardan birisidir At harika canlılardır,fevkalade güzel olmuş,yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun.Evrendeki tüm güzellikleri ve sevgileri size,dünyadaki tüm güzel çiçekleride sayfanıza bırakıyorum,