Açar açmaz telefonumu Bir hışırtı bir cızırtı Belli ki tele-kulak Yirmi dört saat dinliyor Şüphelendiği herkesi!
Hani biz bir bütündük Lazı, Kürt’ü, Türk’ü, Çerkez’i Hepimiz eşittik hürdük Neden kuşku bu kadar; Bu mu bağımsızlık Bu mu hak ve adalet Böyle mi oluyor özgürlük?!
Devam edin yolunuza Dinleyin herkesi Bak bir gün kartallar Nasıl düze(lte)cek Sizin gibi kerkenezi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAM BİR SİNİR HARBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAM BİR SİNİR HARBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok haklısınız böle enterasan bir konuyu şiire taşımak ayrı bir yetenek olsa gerek.. maşallah süperdi..yüreğinize sağlık.. ayrıca bendede çok oluyo...ben telefonu açtığım anda bir boşluk..sanki bir kuyuya konuşur gibi.. nese efendim..şiir güzeldi..yüreğinize sağlık.selamlar saygılar..
Potansiyel suçlu olarak görüyorlar, Herkesi bu ağ ile örüyorlar... Özgürlük mü nerede ? sadece adı var, İşlerine gelmeyince canını dürüyorlar... Aman Üstadım dikkat ediniz... Zaman kötü devir ise güvensiz... Yüreğinize sağlık... saygılarımla ...
Açar açmaz telefonumu Bir hışırtı bir cızırtı Belli ki tele-kulak Yirmi dört saat dinliyor Şüphelendiği herkesi!
Hani biz bir bütündük Lazı, Kürt’ü, Türk’ü, Çerkez’i Hepimiz eşittik hürdük Neden kuşku bu kadar; Bu mu bağımsızlık Bu mu hak ve adalet Böyle mi oluyor özgürlük?!
Devam edin yolunuza Dinleyin herkesi Bak bir gün kartallar Nasıl düze(lte)cek Sizin gibi kerkenezi!
........İLERİ DEMOKRASİLERDEKİ ÖZGÜRLÜK ANLAYIŞI BÖYLEYMİŞ ÜSTADIM. VARSINLAR DİNLESİNLER. .".....BİZ DÖNMEZEK YOLUMUZDAN" DİYENLERİN YOLUNDAIZ BİZ. ....DUYARLI YÜREĞİNİZE VE GÜÇLÜ KALEMİNİZE BİN SELAAAAM OLSUN. ....SAĞLIKLA, MUTLULUKLA VE DOSTLUKLA KALIN.
Sesimi kaydedip Onbin sayfalık bir iddianame de bana hazırlasınlar artık. Dinlendinlendiğimi anlayınca en galiz küfürleri savuruyorum. Bu nasıl bir ülkedir ya? Ne rezalet bir durum; adi şerefsiz herifler...Çoğu soyguncu eşkiyadan da beter! Ses kayıtları onlar için değil sadece garibanlar için delil olarak kullanılır artık. Selamlar Fikret bey kardeşim.Saygılarımla.....