(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAYLALAR BAMBAŞKADIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAYLALAR BAMBAŞKADIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uff püfürr püfürr eserdir şimdi oraları, yak bir sigara otur bir de közde çayın yanında dök tavşan kanınca, çiçek buğulu, duman duman pınarından serin bir su ...canımı çektirdiniz be hocam.Varolsun gönül emeğiniz.Her zaman ki gibi çok güzeldi.Selam ve hürmetlerimle.
Doyumsuz doğal klima serinliği iki saat uyku çeksen sahilin sekiz saatne bedeldir. Aynen şiir gibi. Toroslar bambaşkadır...Teşekkürler Şükran hanım... Saygılar.
Doyumsuz doğal klima serinliği iki saat uyku çeksen sahilin sekiz saatnde bedeldir. Aynen şiir gibi. Toroslar bambaşkadır...Teşekkürler Ş,kran hanım...
Değerli Şaban Bey Fevkalade güzel olmuş,yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun.Evrendeki tüm güzellikleri ve sevgileri size,dünyadaki tüm güzel çiçekleride sayfanıza bırakıyorum,
uff püfürr püfürr eserdir şimdi oraları, yak bir sigara otur bir de közde çayın yanında dök tavşan kanınca, çiçek buğulu, duman duman pınarından serin bir su ...canımı çektirdiniz be hocam.Varolsun gönül emeğiniz.Her zaman ki gibi çok güzeldi.Selam ve hürmetlerimle.