bir kelimesi bile ihanet etmedi yüreğine, -sevgimin. gecegündüz sevdiler seni, tadı damağımda sevdalarımın, özlüyorum sözcüklerimin öpüştüğü geceleri... bir sözünle girdim koynuma, bir sözünle yaktım geçmişimi, bir sözünle aldattım gençliğimi, bir bakışınla, yaşadım ben karanlığında, gözlerinin ışığında kurdum hayallerimi, düşlerime sığındım her zaman, sıktı beni umutlar sokağı, her şey dar geldi bana, kelimelerime sığındım...
bütün hayallerim sazımda çalar ufaktan, fa sol la ufaktan kadeh kaldırır umutlarım, sevdalarım yeniden mangalda pişer, do mi re domino taşları gibi yıkılırken dolu dolu şişeler, içimde sabrın kadehini kaldırır sazım. boş ver bende kalsın efkarım, ben sazıma sığınırım, uzun yaz geceleri, ben sazımla ısınırım soğuk kış geceleri,
bir şair doğdu içimde, gezdi tüm şehri baştan başa, her söylediği şiirlerle çatladı kaldırım taşları, yaralandı parkları, ağaçları düşünceye daldı bu gece, ve dilimden tek bir hece çıktı mutluluğa dair, -doğum günün kutlu olsun. kimse bilemez yüreğimin yanıklarını, ben şiirlerime sığınırım, dalarım düşüncelere...
bir üstat girer yüreğime, sevmek yetmez bu bedene, sövmekte gerek der: ve niyetimi bozarım bir ikindi akşamında, iftarını göremez mutluluklarım...
sevgiliye sevgiyle söylenir sözler, saygısızlığını yüreğinde yaşarsın, ve başlar gözlerinde sonbahar yağmurları, acıyla bakarsın ilkbahar çisentilerine, gözlerinde, "olsun yeni sevdalara yelken açmalısın" der kaptan, sen her şeyi bırakıp kendi içine sığınırsın.
ve yeniden başlar mühürlü sözcüklerime bir dönüşüm, sert rüzgarlar ç/ölümü etkisi altına aldı, ve efkarlanıp şair, bir şiir yakar, sönmesin diyede ilhamı, kalemi avucunun içinde tutar. ve yine ağlarım, ve bir çocuğun ağlamalarına sığınırım, kimseler bilmeden nedenini ağlarımç
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sığınırım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sığınırım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnızlık ve gece büyütür bazen dev yapar yaşananları
ve küçülür insan
ama gecenin bir sabahı var elbet...
güzeldi sevgili Sinan kardeşim
sevgiler gönderdim