(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anlarsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anlarsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
lakin, siz de katılırmısınız bilmem amma şu dörtlükte bulunan üç kelime, dörtlüğün diğer dörtlüklerle anlam bakımından ayrı düşmesine neden olmuş gibi geldi bana!
Dağları "aşardın" küheylan gibi "Geçti gitti" ömür hep yalan gibi Ürkek ve tedirgin bir ceylan gibi Elinden gençliğin kaçar anlarsın
Düşünceme göre üç kelime şöyle olmalı gibi geldi bana!
Dağları "aşarken" küheylan gibi "Geçip gider" ömür hep yalan gibi Ürkek ve tedirgin bir ceylan gibi Elinden gençliğin kaçar anlarsın...
Çünkü bütün dörtlüklerde olacak anlatılırken, sadece bu dörtlük olmuştan bahsediyor! Tabi bu benim düşüncem ve şiirin güzelliğine asla gölge düşürmez.
Başarılarınızın devamı dileği ile tebrikler...
İhsan TURHAN tarafından 7/22/2012 2:34:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
İhsan TURHAN tarafından 7/22/2012 2:34:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sürgünde yüreğin yiyince vurgun
Çizgiler alnına işlenir her gün
Ak güller saçında açar anlarsın
Harkûlade güzellikte ve mana yüklü dizeler için teşekkürler..Ayhan Bey,Kaleminize kelamınıza kuvvet..