(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
duydun mu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
duydun mu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayhan Bey merhabalar fevkalade güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan,yüreğiniz çoşmuş kalem yazmış duygu yüklü güzel bir şiirdi,size diyorum ki Gönlünüz hüzün görmesin,yüreğiniz sevgi cebiniz para dolsun,yüce yaradan sağlık ve sihhat versin. dünyadaki tüm mutlulukları size gönderiyorum tüm güzel çiçekleride sayfanıza bıkakıyorum,kaleminiz daim olsun.
Damlalar çoğalır deryaya yol alır akar giderim Sol yanımı vurma gelip yâr Sensizliğe dur demişim ben yâr Kefenimi hazır etmişim Gözlerimden akan yaşları siliyorum Mendilim olur musun ey yâr demişim Tek kurşunum var namluda sıktırma gönül Der gibi. Harikaydı Ayhan, sözler müzik ve yorum muhteşem. İki gönülü de kutlarım.Yüreğinize sağlık. Sevgim ve saygımla.
Uykularda bile vuslat andırmaz Kararan bahtımı bir gün ondurmaz Aslı olup Kerem gibi yandırmaz Külü bende umut oldu duydun mu muhtesemdi , cok guzel calismanizi kutluyorum