Yüklemi muğlak vaat, zam zamir defalanır; Veziri rezil eden hamakat cilalanır; Lafla peynir gemisi yürüten bir siyaset, Sorunları çözemez, onlardan nemalanır...
* Hamakat : Ahmaklık, budalalık.
MÜNAFIK
Süte margarin teper, sorsan, manda kaymağı; Sirke diyerek içer tuz ektiği konyağı; Aydın Müslümanlar’ı kafir gören densizin, Eli tesbih çekerken beyni küfür manyağı...
Tezat aşılı yoz gül sanki yaşayan ölü, Rahmet okuyanına mülteci tahammülü; Her özürü suçuna bir kördüğüm atmakta, Firar ettiği kapı meşrebiyle sürgülü...
SEVGİ ÇELİĞİ
Naz körüğü tavsarmış emel tava gelince Ve can parlarmış canan ruh eşini bilince O sevgi çeliğine çifte su vermek için Aşk yazılmaz okunur belki de örs dilince...
HAVETSİ
Galiba çekimserdi ruhu Bezmielest’de Cömertliğine cömert, mert olmasına mert de, El attığı tüm taşlar kor kesilip eriyor Nefsinin Mina’sında şeytanla başı dertte.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAREKÖKE ALDIKLARIM -VI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAREKÖKE ALDIKLARIM -VI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüklemi muğlak vaat, zam zamir defalanır; Veziri rezil eden hamakat cilalanır; Lafla peynir gemisi yürüten bir siyaset, Sorunları çözemez, onlardan nemalanır...
Fevkalade güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan yüreğiniz dert ve hüzün görmesin,kaleminiz daim olsun.Yürek sesiniz hiç susmasın,dünyadaki tüm güzellikleri size,tüm gülleri sayfanıza,saygı ve selamlarımıda sayfanızı ziyaret eden değerli dost şair ve şairelerime sunuyorum kabul görmesi dileğiyle,
SAYGILARIMLA.