(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen dipnot verilmesi, çok sayıdaki okurun toplam araştırma zamanını azaltabilir. çünkü okur, çoğu kere araştırma için değil, hızlı bir kültürel akış, paylaşım için sanal ortama bağlanmakta. öte yandan okur, akademik boyutta dilbilim düşünmeyebileceğinden; yüzeysel / yaşayan dil ile yetinmek isteyebilir.
bu nedenle okura çoğu defa, 'hemen yanı başında olduğu' duygusu verilen sunumlar aşılanmalıdır. çünkü ortalama paydaş, akademik değil, duygu iletişimini yeterli görür.
her ne kadar şairin ödevi, dilin arı ve zengin kullanımını pekiştirmek, okurunun dil gönencini artırmak, duruya kışkırtmak olsa da, belli bir giriş düzeyini, eşiği aşmadıkça; dil aşılarının tutmasında güçlükler yaşanabilir. çoğu kez, yabancı sözcükler kullandığım için eleştiri almıştım; ancak yaşayan dil ile bir giriş yapılmadıkça, arılaştırmanın yaygınlaştırılamayacağını, şiirlerimizin okunamaz olarak yaftalanacağını belirtmiştim; ama sanırım o zaman da inandıramamıştım!
saygimla.....