(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKINI SARAR GEZERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKINI SARAR GEZERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çöller uzun susuz bitmek bilmiyor, Giderim, giderim sonu gelmiyor, Nerde yalçın dağlar neden gelmiyor? Yalçın dağları hep yarar gezerim,sayfaya düşen güzel bir seslenişti kutlarım
Sayın arkadaşım.şiiriniz, bir sevdalının sevgilisinin peşinden sürüklenip gidişini anlatan lirik bir şiirdi. İnsanoğlu, kendisini kaptırdığı bu gidişlerin peşinden bilinçsizce gitmektedir aslında. Bir yaralı yüreğin derman peşinde koşması misali; bir kuzunun âşık olduğu çobanının kaval sesinin ardından koşturması; bir aşığın sevda peşinde deli divane olup sürüklenmesi gibi.Bazen bu gidişlerde manevi bir eksiklik hissedilince işte o zaman orada yüreğimizin varlığını hisseder ve onu tatmin için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışırız. Bu farkındalıklı olma hali işte arayışların,sevgiliye kavuşabilmenin ümidi ile gelen bir sürükleniştir. Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın.
VAZGEÇİLMEZİMSİN
Bir çılgınlık yapıp, Bu dünyadan göçüp gitmekte var ama, Ya gidilen yerde seni hiç görememek, Hiç duyamamak, Hiç hissedememek korkusu yok mu? İşte bu yüzden, Yaşamak zulüm olsa katlanıyorum, Azap olsa sabrediyorum,çünkü seni seviyorum Sen varoluşumun nedeni,yaşama sevincimsin, Sen öfke duyamadığım,kin güdemediğim, Ve yetti be,yetti diyemediğim, Çaresizliğim,VAZGEÇİLMEZİMSİN.
ABEY PEP AYNI TARZ ŞİİRLER YAZMIYOR MUSUNUZ, KİŞKE BİRAZ FERKL KONULARDADE YİZSENİZ. KİPASİTENİZ VAR HOLBİKİ. BİR DE YÖRİMLERİ AYNI TARZ YAZMASANIZ. BAZEN DE OKİMEDEN YAZDIĞINIZI SÖYLÜYORLAR. BİNEM BU YORUM DA BİRAZ İVEDİ YAZILDI. KUSURUME PAKMA. HÜRMETLERİMLE ELLERİNDEN ÖPERİM, SAYGILARIMI İLETİRİM. SALEMLER.
Sevgili şair son dizelerde kullandığınız BEN leri çıkarıp atabilirseniz çok daha akıcı bir şiir ortaya çıkardı eminim. GEZERİM dediğinizde zaten bu işi yapanın ben olduğu belli oluyor. Şiirle şair dost.
YA DA '' NAZLI YAR BEN SENİ ARAR GEZERİM'' i sabit ayak kullansanız daha güzel olurdu derim. Ben öyle okudum bir kezde. Ne dersiniz?
dostyeli tarafından 7/14/2012 1:51:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seçemedim bende akı karadan, Süslemiş her yanı yüce yaradan, Bakarım her şeye bende sıradan, Bin bir güzelik ben örer gezerim.
Çöller uzun susuz bitmek bilmiyor, Giderim, giderim sonu gelmiyor, Nerde yalçın dağlar neden gelmiyor? Yalçın dağları ben yarar gezerim,
Cemal derdindedir ummana daldı, Bu ne çetin hem de ne güzel haldı, Seni sevmek bana çok güzel baldı, Senin aşkını ben sarar gezerim. Çok içten ve samimi duygular kutluyorum selamlar...........
Türkü tadında, akıcı bir üslupla terennüm edilmiş hem de yürekten, lafız ve ruh bütünlüğünü haiz olan bir nefis çalışma; hararetle tebrik, teşekkür ve selam ederim, değerli kardeşim, dostum.
Çöller uzun susuz bitmek bilmiyor, Giderim, giderim sonu gelmiyor, Nerde yalçın dağlar neden gelmiyor? Yalçın dağları ben yarar gezerim,
Cemal derdindedir ummana daldı, Bu ne çetin hem de ne güzel haldı, Seni sevmek bana çok güzel baldı, Senin aşkını ben sarar gezerim. duygu dolu harika bir şiir dost bravo kutlar sevgiler sunarım...
Giderim, giderim sonu gelmiyor,
Nerde yalçın dağlar neden gelmiyor?
Yalçın dağları hep yarar gezerim,
çok güzel bir hece şiirirydi tebrikler