Zıt renkler izdüşümü, resmin arap diyası; Belki tersten okursak, aşktır, nefret boyası; Zekatından vazgeçtim, sadaka sayılır mı, Gıranit bir çehrenin tebessüm vardiyası ?..
DERİN SIZI
O’nu hep ağlar gördük, arzuhâli şirin mi ? Firakının sebebi bâtınından derin mi ?.. Hizmet semeresinde sap sam’anın payı ne ?! Kırığından em sızan testi yoksa, rehin mi ?!
UYARI YORUM
İşsizlik doludizgin, onur, özgüven paspas; Diplomadan değerli küspe çıktısı melas; Öncelik iç barışı doğrar öfke zoruyla Milyoner ve bungun er arasındaki makas...
* Melas : Şeker üretiminde ortaya çıkan ve hayvan yemi olarak satılan posa.
AJAN’DA
Beyaz camı kirletti yağı yansımaları; Etki çaşıtlarının is’kan’dil simaları; Daha ne kadar sus pus sineye çekeceğiz, Sinir uçlarımızı test eden imâları ?..
İyi niyet sakarı, devrik cümle pot kırar; Garibim "el delisi", dili beline zarar; İşgüzarlığı bile mizah konusu izah, Akasya pilavında salkım çiçeği arar.
KÜLHAN GÜLÜ
Nadan muhabbetinde ağır basar söz külü Ve cahil darasını çekmez irfan baskülü; Amma sevgi dendimi niceliksiz görürsün, Hoyrat gafına meftun nitelikli has gülü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAREKÖKE ALDIKLARIM - V şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAREKÖKE ALDIKLARIM - V şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beyaz camı kirletti yağı yansımaları; Etki çaşıtlarının is’kan’dil simaları; Daha ne kadar sus pus sineye çekeceğiz, Sinir uçlarımızı test eden imâları ?..
Beyaz camı kirletti yağı yansımaları;
Etki çaşıtlarının is’kan’dil simaları;
Daha ne kadar sus pus sineye çekeceğiz,
Sinir uçlarımızı test eden imâları ?..
duygularımıza tercüman olmuş.. ustad..yüreğinize sağlık..