(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEKİ BAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEKİ BAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her dörtlükte aynı kelimelerle aynı kafiyeyi kullanmak fikrimce güzel olmamış. Ama, bir önceki kelimelerde kendileri arasında bir kafiye düzeni oluşturulmuş olsa çok güzel olurdu diye düşünüyorum. Selam ve saygılarımla.
Degerli hocam önerilerinizi dikkate alacagım bir sonraki şiirimde bunlara dikkat edecegim degerli yorumunuz ve desteginiz için teşekkür ederim sizi sayfamda görmekten mutlu oldum.
ve hepsinden önemlisi, tüm bu soruların cevabı hayır olursa, sen, ondan vazgeçmeyecek, “ask dediğin bir kere geliyormuş insanın basına ne yapalım” diyecek, her şeye rağmen özleyecek hayatının askı olduğunu ispat edebilecek misin o”nun?
insan bazen karşılıksızda aşık olabilir soruların cevabı hayır olsada gerçekten aşık olmuşsa sevmeye devam edecektir hiç bir aşk yokturki ispat edilmek için sevilsin aşkın ispata geregi yoktur yürek seviyorsa her durumda sever.
degerli yorumunuz ive desteginiz için teşekkür ederim.
Yüreğine sağlık,ne güzel inşa edilmiş şiir ilmek ilmek işlenmiş oya oya örülmüş kıtalar,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun.Dünyadaki tüm güzellikleri yüreğinize,Tüm hoş kokulu çiçekleri size,Tebrik ve teşekkürlerimi sayfanıza bırakıyorum,kabul görmesi dileğiyle,Sağlıcakla kalınız.