(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım, çok güzel bir şiir, kısa, öz, laf kalabalığına ve uzun açıklamalara girmeden yazılmış, müphemlik yoğun ve ucu açık bırakılmış, işte şiir böyle olmalı...:) Şiirler kısaldıkça, içtenlik (lirizm) artar, şiirler uzadıkça ise, içtenlik azalır...
Timur Kocaoğlu tarafından 8/2/2012 11:58:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hep kendisiyle, kendi olarak kalabilmesi lazım insanın ve her toplumsal döngüde kendince var olabilmeli .İşte o zaman insanlaşmak insan için en zirvedeki anlamını kuşanacak. Güzeldi, derindi tebrikler düşündürdüğü için teşekkürler. Saygı ile.
bugüne kadar öğrenemedim,ama bişeyi iyi biliyorum,çok verici olmayacaksın hayatta.biraz bencil davranmak da yarar var...:) sanırım formül bu...saygılar
Kendinle kalıyor İnsan Düşüncede Düşünce/de/de....kısa ve insanı yürekten vuran kısa sözler evet dünyanın ve insanların koyduğu kaideler hep ayakta kalmalıyız
Kendiyle kalıp ta acizliğinden Yaradanına yol bulabilmek mesela.İnsanı insan-ı kamile yücelten mübarek bir eylem olmuyor mu?Peygamberimiz bile o kutlu sorumluluğu yüklenmeye yakın zamanlarda hep kendisiyle yalnız kalmadı mı?Kocaman yürekli şairimizin bu şiirini bizimle paylaşmasına yürekten teşekkür ediyorum.Çünkü az fakat anlamı ciltler dolu yorumlanabilecek derinlikte bir şiir olmuş.İyi ki varsınız Efendim.
Timur Kocaoğlu tarafından 8/2/2012 11:58:11 AM zamanında düzenlenmiştir.