Sevmeyi öğrendiğim yeni zamanlarımda , Özgür doğuşlarıma senden başlamıştım. Bedenimin yazgısı gibi gelmişti dokunuşların Delice tutsaklıklarım ondandı belki de sana.
Kalıcılığınaydı tüm kurulan hayallerim , Bilemedim ki gitmek içinmiş kahrolası gelişlerin. Öyle acınası bir yarım kalmışlık içinden Nasıl çıkarsız sevmeyi öğrenemedi yüreğin.
Sadece yalnızlığını korkutmak içinmiş , Kendini ve beni saşmasapan kandırışların. Arsızlığına yenilmiş çoktan kalbin başka baharlarda gezgin Ve şimdi senden kalanlar en güzel-i hayatımın.
Sevda yüklü sandığım kalp kayıpmış sende , Nerenden tutsam balçık nerenden baksam bencillik. Onca zaman yokluğunda yaşadığım saatlerimin güzelliği , Sevişmelerim tutkulu yine aramadığımsa tek sen.
Ne de güzel devam ediyor dünyamda herşey , Yaşayışlarımın nedenleri güçlü , sonum sensizlik olsa da. İnsanlığını kaybetmemiş ruhların aşığı yeniden ben. Yine yeniden kendime gelişlerime içiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne de güzel devam ediyor dünyamda herşey , Yaşayışlarımın nedenleri güçlü , sonum sensizlik olsa da. İnsanlığını kaybetmemiş ruhların aşığı yeniden ben. Yine yeniden kendime gelişlerime içiyorum.
_________________________________-içmeden olmaz zaten :)
_________________________şiirin ismi güldürdü beni ALLAH'TA sizi güldürsün çok hoş bir sesleniş okudum ama enteresan bir durum var ortada Kaypak olana seslenmekte bir şey ifade etmeyecek tek karınız sadece siz içindekileri haykırdınız hoştu yüreğiniz hiç susmasın saygımla...