bir denizim ben üzerimde geziniyor , anıların teknesi dalgalarım boş kalplerin, kıyısına vururken hüzünlü bir aşk melodisiyle eşlik ediyor rüzgar. denize batırıyorum tüm melodilerini aşkın ay sarhoş oluyor düşürüyor elindeki kadehten hayatın tüm cilvelerini....ŞAİRE ARZU GÜNAL/26.5.2012
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZİM BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZİM BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir denizim ben üzerimde geziniyor anıların teknesi dalgalarım boş kalplerin kıyısına vururken hüzünlü bir aşk melodisiyle eşlik ediyor rüzgar denize batırıyorum tüm melodilerini aşkın ay sarhoş oluyor düşürüyor elindeki kadehten hayatın tüm cilvelerini......arzu arslan/26.5.2012
________________________Selam olsun yazan yüreğe hüzün yüklenmiş çıkış yolu deniz güzel bir seslenişti yüreğiniz hiç susmasın saygımla...
ben şiirim googladan kopya ederek bakıyorum .......nerde var diye.o zaman çıkıyor zaten.myopera da bir kişi bu şiirimi almış izinsiz bende mesaj attım o kişiye..myoperada bende üyeyim.
ŞUAN MORALİM BOZUK BİRAZ BİR KİŞİ ŞİİRİMİ İZİNSİZ ALMIŞ BİR BLOGA.....BU ŞİİR KISA BİR ŞİİR DİYE EKLEMEMİŞTİM BU SİTEYE AMA BU BANA DERS OLDU....BUNDAN SONRA 2 SATIR BİLE OLSA EKLİYCEM.
ŞİİR VE DUYGULAR VERMESİ GEREKEN MESAJI VERMİŞ VE ÇALINMAKLA DAHA DA BİR DEĞER KAZANMIŞ BENCE..BU HEPİMİZİN ORTAK SORUNU .BEN İNSANLARA FAYDALI OLABİLMENİN HUZURUNU YAŞAMAYI SEVERİM ARDNİYETSİZCE.ÇALAN ZATEN BAŞTAN KÜÇÜLMÜŞ OLARAK GEZİYOR....SEVGİ VE SAYGIMLA.
TŞK EDERİM BU ŞİİRİ KOYMAYI DÜŞÜNMÜYORDUM ASLINDA ....MALESEF NETTE ŞUNU FARKETTİM BU ŞİİRİMİ BİR BLOGTA İZİNSİZ VE İSMİM OLMADAN KOPYA EDİLMİŞ.....BU BENİM ÇOK CANIMI SIKTI KUL DÜŞÜNCE.