(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gökyüzü Hobin Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gökyüzü Hobin Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir çok boş vakit öldürdügümüze ragmen, böyle bir meşgale edinmiyoruz. kahveler doluyorda farklı etkinliklere o kadar ilgi olmuyor. havacılık, fotografçılık, el sanatları vb. bir çok hobi edinile bilir elbe.
Ne kadar güzeldi hocam istikbal göklerdeymiş inşallah o değerli öğrencilerin çalışmalrı sayesiyle elmizden gitmez kutlarım remide şiirdide çok bğendim selamlar...
Şu günlerde konunun önemi daha iyi anlaşılıyor değil mi? İnşallah yeni nesil "İstikbal Göklerdedir" sözünün bilincinde olarak yetişecektir. Teşekkürler.
Ne yazık ki okul idarecilerinin çoğu sizinle aynı görüşte değiller Efendim. Bu işleri angarya gibi görenler var. Ama şu günümüzde "İstikbal Göklerdedir" sözünün boşa söylenmiş söz olmadığı bir kez daha ispatlanmıştır.
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim
Mehmet Turgut tarafından 7/6/2012 3:26:06 PM zamanında düzenlenmiştir.