(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN OLMASIN (Nasihat) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN OLMASIN (Nasihat) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A..zade nin sözün unutma sakın Seninle başlasın en kutsal akın Allah kullarına herkesten yakın Vechullah yüzünde,yalan olmasın !
Yalansa zararı kendine, özü sözü doğru olan kendi kazanır hem dünyasını hem de ahiretini . Bu anlamlı nasihatları yazan kaleminiz ve imanlı yüreğiniz var olsun değerli üstadım, yerinde ve anlamlıydı. Nasihatlar insanların ufkunu genişletir, gönül gözünü açar, eğer ki doğruya ulaşmak istiyorsa kısa yoldan. Gönülden tebrikler, şiirinizi destekleyen yorumunuzdaki ifade de çok samimiydi, nefesinize sağlık. Sevgi ve umut ışığınız hiç sönmesin, mutlu ve esen kalınız...
Doğrulu şiar edin her zaman...bu yalan çürümüş zamanda öok anlamlı yürekli dizeleri yazan yüreği kutlarım kalemini< daim olsun saygı ve selamımla Çetin bey
Değerli üstadım sayın çetin dost yüreğinin sesini kalbimde hissettim,yüreğin çağlamış kalemin yazmış,kalemin daim olsun.Dünyadaki tüm mutlulukları size,tüm gülleri sayfanıza bırakıyorum,
Alemi saracak kaide sende Şuara sendedir Maide sende El değmemiş olan naide sende O güzel özünde yalan olmasın !
A..zade nin sözün unutma sakın Seninle başlasın en kutsal akın Allah kullarına herkesten yakın Vechullah yüzünde,yalan olmasın !
Duygu yüklü etkileyici dört dörtlük bir eser okumak da dinlemek de ayrı bir zevkti.Değerli üstadımı güzel şiirinizi gönülden tebrik eder saygılar sunarım..
İnşallah öyle oluruz yalancı olmayız. Bu kişi bazında değil devlet büyükleri içinde düşünülürse yaşlan olmayan siyaset ne güzel olurdu değil mi? Selam ve saygımla...
şu 3 aylarda olmamız sebebi ile çok mutlu oldum ruhu yıkayan dinlendiren gözleri dolduran harikasın üstadım ,, her dem saygım sevgim sonsuz size, Rabbim ömrünüze hayırlar getirsin ki siz yazın okuyalım beslenelim, Rabbim razı olsun ruhumun yıkanmasına bir kez daha sebeb tevhidli şiirnizden,
Çok etkiledi bu şiir beni. Bu fon müziğine de çok yakışmış sözleri. Manevi bir pencere açıyor insanın gönlünde dinledikçe. Değerli üstadımızı kutluyorum, selam ile
Gönlüne sağlıklı yaşantı dilerim...
Güzel bir şiir okudum, şiir ziyafeti sunan sayfanızdan…
_______________________________Saygı ve selamlar..