sabah sabah dükkân mı açıyorsun yine yahu bugün Pazar işleri bırak da biraz, yaşamaya bak haftada bir gün ayır kendine diyecek oldu öğretmenin birine, sustu, ‘ Günaydın!’ dedi o kadar…
söylendi kendince biraz Orhan Veli, biraz Nasrettin girebilir misin hayata, bastığın yerden dalma çekip su gibi sızıp, işleyebilir misin toprağa?!
…
( saatine baktı, şiirin üstüne tarih attı, parantezi kapatttı)
…
(tarih ölünce de yazabilir miydi kendini tarihe?
…
ikinci parantezi de kapattı) soru işaretini geç şimdi milyonlarca kilometreden ışıtabilir misin kendini, yanağında güneşgülü yanarken kendi kendine yaşam sunabilir misin ötekine?
…
sonbaharda düşeceğini bile bile yaprak olup çınarda ilkyaz yellerine bırakabilir misin kendini tüm kurallarını yıkıp yaşamın esebilir misin kasırga gibi kendine; ne zaman kurallarını tanımladın ne zaman hangisini uyguladın?!
…
”içki ve sigara sağlığa zararlıdır!” ya ben onu içersem, onun beni içtiği gibi benim de ona zararım vardır; bırak yahu sigara bu kadar enayi mi yakar kül ettirr mi kendini insan kendi kendine zarar verir sen bilmez isen sağlığın değerini kim senin yerine daha iyisini bilir?!
lâf döndü dolandı geldi başa kendini kendince yaşa bir bakmışsın dünya tepetaklak inmişsin aşağıya, biraz da yaşamaya bak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOĞURT YİYEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOĞURT YİYEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) sevgilerimle.