(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNYALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNYALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zerreden kürreye bir hükmeden var Ne kadar?...... Şu an burada.. Ne kadar?....
Açmasan Kur’an’ı, okumasan.. Bir İskender olursun, bir Diyojen gel-git… Ve asla!.. Ömer olamazsın misal İkisini de içeren, geçen.. Bari hayallerinde yahu!......
Ya Kur’an insanı olacaksın ya dünya.. Ve o zaman da Kur’an’a göre “dünyalı” Kendine göre isterse mücahit ol..
Hikmet çağlayanı, "GÖR" e ışık dizeler, kutluyorum. Nazarlığı ve kalbi muhabbetle.
Verdi, dedi; 'Çalış derse, Sâbret yerden yere vursa, Değersizdi her göz görse! Bak gör! ' dedi koca Yûnus!
İlk dersimiz; 'Derde dermân Ara amma, O'dur fermân! Biraz zahmet ister görmen! Bak gör! ' dedi koca Yûnus!
'Gör! ' aradım yıllar yılı, Görseydiniz, benim hâli, Ne âkildim, ne de deli! 'Bak gör! ' dedi koca Yûnus!
Meğer dermân bizde imiş, Tende, canda, özde imiş, Görmek asıl gözde imiş; 'Bak gör! ' dedi koca Yûnus!
Otuz üç yıl çile derdim, Yurt eyleyip gönül gördüm, Derde dermân Hakk'tı virdim! 'Bak gör! ' dedi koca Yûnus!
kutlarım
sevgiler