(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman denizinde bir yerde dilerim karşılaşırsınız bulamadığınız ve aradığınız aşkınızla;beğendim, Tebrikler yani şiirli olsun tebriklerim...
Zaman Denizinde İnsanlık Gemisi
Zaman çok yaman olmuş ise içinde yaşadığımız bu zaman İnsanca yaşayan insan olmak adına senin için en iyi zaman Kemiği yoktur dilin yalan da doğru da söyler seni sen eyler “Ne Mutlu Türküm Diyene ve Bunu Kalpten Kabul Eden Bedene”
Seyirci olunur ancak sinema veya güzelim doğaya yada maça İnsan seyirci olamaz; soruluyor insanlık ve adaletin bedeli kaça İnsan olan çıkar gözetmez insanca insana kem sözle söylemez “Ne Mutlu Türküm Diyene ve Bunu Kalpten Kabul Eden Bedene”
Birlikten kuvvet doğar demiş atalar ama hangisi insanı yaralar İnsanca insanlık ise amaç adalete manzara olur dağdaki yamaç Seçim hakkeı senin ve benim kötülüğe seyirci kalmaz gözlerim “Ne Mutlu Türküm Diyene ve Bunu Kalpten Kabul Eden Bedene”
Sağlık eğitim ve adalet için yalansız konuşmalı kemiksiz dilim Gerçekleri sadece gerçekleri savunmalı ve gerçek sunmalı bilim İnsan isen insana akmasını bil ve karanlığı hemen aklından sil “Ne Mutlu Türküm Diyene ve Bunu Kalpten Kabul Eden Bedene”
Gerçekler daima haklıdır içinizdeki kalplerde saklıdır beyler İnsan olmayan insana insanca insan sözünü söylemek yetmez Bu dayanamaz vicdanım kalbim; hemen kötülüklere kalkar elim “Ne Mutlu Türküm Diyene ve Bunu Kalpten Kabul Eden Bedene”
Selim Temiz; 07/12/1960 Mersin doğumluyum; Mersin Üniversitesinde şef memur olarak çalışırım; Bu şiirmi özellikle çoçukları en iyi şekilde eğitmekle görevli anne ve babalar ile adaletli yaşamak çabasında olan tüm duyarlı insanlarımıza armağan ediyorum.
hala karşılaşmamış olmamız bir zamanlama hatası sadece yüzünü bakıra boyayan bir akşam alacası bekliyorum , bekliyorum, bekliyorum seni hayatıma... ....................................ZOR SEVENLER O DOĞRU SEVDAYI HEP BEKLERLER,AMA BİR GÜN BENDE İNANIYORUM SONSUZLUK GİBİ SEVDA DENİZİNİN ORTASINDA BULACAKLAR MUTLAKA.YÜREĞİNE SAĞLIK.
yoru munuz güzel
şiire dökmüşsünüz ama
daha iyi olabilir dii
sağlıkla kal