(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANTALYADA AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANTALYADA AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdamızda en mukaddes şehirsin, Sokağında izim kaldı Antalya. Dertlerime derman olan zehirsin, Limanında gözüm kaldı Antalya.
Sahilinde dolaşırken el ele, Ne duygular döşemiştik temele. Hüzünlerim hasretine hamile, Beydağında sazım kaldı Antalya.
Akdeniz’i seyrederken Belek’te, İkimizin kalbindeki dilekte, Aşk zinciri çözülmesin bilekte, Diyen falda çözüm kaldı Antalya.
Kıyılara eğilerek yaylalar, Yamaçlardan koku salar gül salar. Çevremizde dolu dolu masalar Arasında sızım kaldı Antalya.
Yolların var yükselerek bükülen, Şelalen var falezlerden dökülen. Yüreğimin sevdasından sökülen, Sahilinde tozum kaldı Antalya.
İnsafa gel çağır bizi biraz da, Hasret yanar gönlümdeki arazda. Senin ile her baharda her yazda, Paylaşacak kozum kaldı Antalya.
Mehmet Nacar.
Evet Antalya çok güzel anlatılmış ustaca yazılmış dizelerinde mükemmel bir şiir olmuş değerli şairi ve eserini kutluyorum. Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
BURSADAN SEVGİLER.