(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZİNDEYİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZİNDEYİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aydınlığın gölgesinde sancağı çekeriz masmavi göklere, memleket meselelerinden bize ne... Her pazartesi istiklal marşı okunur, bir de derin taziyeler on kasımda, adet yerini bulsun diye, protokol çelenk kavgası yaparken, bir daha, bir daha, bir daha, taze kanı akar yattığı yere... Aydınlığın gölgesinde, sancağı çekeriz masmavi göklere, yarın ne gelecek başımıza, uyanırız her sabah, korkuyla sonsuz bir bilinmeyene... ama yine de andımızı çğırır minicik yüzler, TÜRKÜZ DOĞRUYUZ ÇALIŞKANIZ DİYE...
Maziye gömüldü mertlik töremiz, Partiye hizmette cümle yöremiz, Dolara yenildi Ata liramız, Hazineye kattık izindeyiz biz.
Gazze’nin yolunda İsrail kızar, Askerin başında çuvalla gezer. Savaş uçağımız denizde yüzer. Ne belaya çattık izindeyiz biz.
Bölücü mayası girdi hamura, Milliyet duygusu uğrar dumura. Demokrasi diye kokmuş çamura, Yavaş yavaş battık izindeyiz biz.
Mehmet NACAR
Katılmamak mümkün mü, bir de bu görüntüleri bu hale getirenler okusa ve duyarsızca sandıkları dolduranlar, bu gidiş gidiş değil, hatırlısı olsun diyorum, biz yazıyoruz lakin halkımız okumuyor ve uyanmıyor, sitem şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
İzindeyiz gerçekten hocam izindeyiz. Bölmeye, yıkmaya çalışanlar harıl harıl mesai yaparken biz izindeyiz... İnşallah titrer ve kendimize geliriz. Muhteşemdi, tebrikler,saygılarımla.
Bağımsızlığımızın al destanı dalgalandıkça biz senin gözlerinde doğan C U M H U R İ Y E T İ göğün göğsünden hiç indirmeyeceğiz...
Atam!...
Kurtuluşumuz birlik beraberlik otağının güneşe bakan penceresinde çizildi senin o emsalsiz haritanla... Şimdi o sınırları karalamak isteyenler var!... Unuttukları birşey var! Senin izinde sonsuz inancın kudreti vardı!... Sonsuz inancın kudreti vardı Atam!...
Atam!...
İzine kan ve bölücü karanlığın zehri değse de senin aydınlığa zerk ettiğin bilincin panzehiri var A L B A Y R A Ğ I M I N kutsal duruşunda doğan her çocukta...