Ağla anne ağla, şimdi ağlamak vakti süpür kapımızın önünü haber sal eşe dosta bak işte geliyorum arkadaşlarımın omuzunda...
Ağla anne ağla şimdi ağlamak vakti sakın tutma gözyaşlarını ve dimdik durmaya çalışma titreyen bacakların bırak düşsün toprağa ağla ki kavrulmuş yüreğine su değsin ağla ki acı neymiş cümle alem bilsin...
ağla anne ağla aylar önce uğurlarken kapından gel de evlendirelim demiştin sakın sevdiğim kızın kapısına varma sakın torun hayalleri kurma yıllarca suladığın fidan kurudu artık meyva arama...
ağla anne ağla gidene ağlanır elbet ne bilsin canından can gitmeyen öpmeye kıyamadığını toprağa vermeyen bugün sana ağlamak yaraşır doya doya , katıla katıla ağla annem gözyaşından belki birileri utanır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ağla anne ağla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ağla anne ağla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk önce bütün şehitlerimize Allah'tan rahmet, diliyorum. Duygu yüklü şiirinizi okurken, bende bu kadar etki yaratabileceğini düşünmemiştim açıkçası. Duygularımın gözlerim üzerindeki etkisinden mısraları okurken zorlandığım bile oldu. Anlam yüklü paylaşımınızı ve değerli kaleminizi yürekten kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Teşekkür ediyorum efendim, keşke hiç böyle acılar yaşanmasa ve biz de bu şiirleri yazmasak , bir iki gün anıyoruz şehitlerimizi sonra unutuluyor oysa onların ailelerinde hiç kapanmayacak yaralar açılıyor , geleceğe ait hayalleri bitiyor biraz buna dikkat çekmek istedik ...selam ve hürmet bizden...
ağla anne ağla gidene ağlanır elbet ne bilsin canından can gitmeyen öpmeye kıyamadığını toprağa vermeyen bugün sana ağlamak yaraşır doya doya , katıla katıla ağla annem gözyaşından belki birileri utanır...
Bugün yine bütün Anneler ağladı.Canımızdan can gitmesede. Onların hepsi bizim evlatlarımız inanın yanan yüreğimizi daha da yaktı bu şiir. Kaleminize sağlık saygılarımla........
inanın biz de ağlayarak yazdık bu dizeleri keşke hiç yaşanmasa ve hiç yazılmasa bu şiirler, Mevlam tüm şehit yakınlarına dayanma gücü versin...selam ve hürmetler efendim...
Yüreğimiz sızlıyor bugün. Gönül ister ki, ne böyle acılar yaşansın yürekler dağlansın ne de şiirler olsun:(
Hamiş: Mahcubiyetle ve lütfen kusura bakmayın; Vereceğim puan 5 olacakken 1 olmuş pc nin azizliğine uğradım, teknik bir hatadan kaynaklandı, değiştirme şansının da olmadığını gördüm:( Bilginize..
Estağfurullah efendim puan hele böyle bir şiirde inanın hiç önemli değil sayfamıza geldiniz acıyı paylaştınız bu yeterli bize ...gönül dolusu selam ve hürmetlerimizle...
Hikmet YURDAER