üzerimde karanlıklar, sarmış bedenimi olmuşlar bana eş yüzüm kara, ruhum kara kâbuslardayım geliyor üzerime duvarlar bir bir sokak lâmbaları göz kırpıyor korkma ! yalnız değilsin diyor.
nerede o hayat dolu insan nerede çocukluğum, gençliğim ve ben, o ben değilim özlüyorum, gecenin en sinsi saatlerinde ne olurdu sanki olsaydın yanımda karanlıklar yerine sen sarsaydın gözlerin aydınlatsaydı dünyamı ne olurdu, ey can yoldaşım...
barışmıyor gözlerim uykuyla sen yoksun ya yanımda inmiyor kirpiklerim, yukarda boş boş bakan bir ceset gibiyim donmuş kanım, akmıyor damarlarımda ey hayat ! ne tez harcadın bizi...
sensizliği beş geçiyor ben hala oradayım sen, sen nerdesin sanma ki yaşıyorum nefes alıp vermek yetmiyor yaşamak için olmayınca yanımda sen anlamı yok varlığımın...
başlamış koşturmaca, geliyor ayak sesleri insanların belli ki sabah olmuş, ışımış gün gidin, gidin artık karanlıklar olmayın perde silinmeyen pencerelere...
görüyorum artık insanların yüzlerini kimi asık, kaşları gözlerine inmiş kiminde acı bir tebessüm ama, sen duvardaki resim çok sevdiğim, yıllar önce kaybettiğim biricik, canım dediğim eşim gülümsüyorsun halâ görüyorum...
alışmak zor yokluğuna yaşamı paylaştığımız yuvamız artık oldu kafesim rabbimden tek isteğim resmine bakarken çıksın son nefesim kavuşmaktır sana dileğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİ BEŞ GEÇE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİ BEŞ GEÇE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sensizliği beş geçiyor ben hala oradayım sen, sen nerdesin sanma ki yaşıyorum nefes alıp vermek yetmiyor yaşamak için olmayınca yanımda sen anlamı yok varlığımın...gerçek sevginin aci çiğliklari.hüzünlü ve anlamliydi.saygilarimla...
Can dost hep gidene yazılıyor bu hasret şiirleri yanında olana değil. Özlem mi hasret mi düşüyor kalemin ucundan sayfaya desem doğru yanıt evet olur bu kesin.Sevgilim yanımda neden yazayım şiir mantığı harekete geçiyor bu durumda. Aslında kalana daha çok yazılmalı şiir. Yürekli olduğu ve kalmak için savaş verdiği için Yüreğine sağlık can. Sevgi ve saygımla .
alışmak zor yokluğuna yaşamı paylaştığımız yuvamız artık oldu kafesim rabbimden tek isteğim resmine bakarken çıksın son nefesim kavuşmaktır sana dileğim...
Allah sizi sevdiklerinize kavuştursun sayın keskinsirke.Tebrik ediyorum saygılarımla.
ne tez harcadın bizi...
sensizliği beş geçiyor
ben hala oradayım
sen, sen nerdesin
sanma ki yaşıyorum
nefes alıp vermek yetmiyor yaşamak için
olmayınca yanımda sen
anlamı yok varlığımın...gerçek sevginin aci çiğliklari.hüzünlü ve anlamliydi.saygilarimla...