(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun zamandır hem siteye, hem de sizin sayfanıza gelemedim. İçinde bulunduğunuz durumdan dolayı çok müteessir oldum. Hastaya Allah'tan acil şifa, size de sabır diliyorum...
Amin! Kalbimle iyileşmesini cenabı haktan diliyorum. Allah ihtiyacı olan herkese yardım edendir. O yücedir. O bilendir. Eşinize tüm ailem adına acil şifalar diliyorum. Selam ve saygılarımı ailenize sunuyorum.
Yüreğimiz Sizlerle. Cenab-ı ALLAH(cc) yar ve yardımcınız olsun. O ki, kimseye kaldıracağından fazla yük vermez.Acil Şifalar. İyi haberlerinizi bekliyoruz. Dualarımız sizler için.Selamlar ve saygılar.
Öncelikle acil şifalar diliyorum. Dualarımız sizinle olacaktır. Lütfen kendinizi üzmeyiniz,eskisi gibi sağlığına kavuşacaktır. Geçmiş olsun dilkelerimle,Sevgiler sunuyorum...
Sevgili kardeşim büyük geçmiş olsun diyorum dularımız seninle ayrıca elimizden bir şey gelirse seve seve yardımcı oluruz yanındayız unutma sakın selam ve sevgimle
Değerli Dost, "Damdan düşenin halini, damdan düşenler daha iyi bilir" derler. Bay-pass geçirmiş biri olarak bu durumu en iyi anlayanlardan biriyim. Rabbim değerli eşinize şifa versin. Hayırlısı ise sonuçlanır inşaallah. Dualarım sizinle. Ameliyat öncesi ve özellikle sonrası özel ilgi gerekir. Selam, saygı ve sevgilerii sunuyorum. Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.
Uzun zamandır hem siteye, hem de sizin sayfanıza gelemedim. İçinde bulunduğunuz durumdan dolayı çok müteessir oldum. Hastaya Allah'tan acil şifa, size de sabır diliyorum...
Sevgiler...