(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Davete Teslimiyet... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Davete Teslimiyet... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğime esir düşler doluyor Bırakında son kez güleyim bugün Dudağımda tebessümüm soluyor Değmeyin gülleri dereyim bugün
Acıya assanız değişmez canı Akmaz kesilse de bir damla kanı Boynuma vurun da bütün günahı Yüzümde tebessüm saçılsın bugün
Yürüyemez oldu, durdu ayağım Kırıldı umudum,, çözüldü bağım Kalmasın vebalim, yıkılsın bağım Gider iken son kez, güleyim bugün
Olmaz asla benim kimseye kastım Mevladan gelene eyvallah dostum İster bin parçaya bölünsün postum Diler ise bir bir vereyim bugün...
Ne zaman dilerse o zaman alsın Gönlümde yeter ki gaflet kalmasın Sözümün eğrisi kalbe dolmasın Hakka doğru yol da alayım bugün.
Gaflet ile geçen şu ömür heba Olmasın! Olsun da bugün şüheda Her şeyi bırakıp deyip elveda Tövbeyle yıkanıp gideyim bugün. İTİRAZSIZ YARADANA TESLİMİYET, İHLASLA YAZILMIŞ BURCU, BURCU MANAVİYAT KOKAN SADAKAT YÜKLÜ BİR ŞİİR. BEN OKURKEN MUTLU OLDUM, HAZ ALDIM. YÜREĞİNE SAĞLIK AYSEL HANIMEFENDİ. GÖNÜL PINARIN KURUMASIN.
Evet kurallı olarak ikinci denemem .. Ama çok eksiği var astığıma bakmayın o benim acelecili olmamla alakalı.. Bura da da olsa düzeltebilirim nasılsa... Bir şey itiraf edeyim hece bana göre zor vesselam... teşekkür ederim selam ve dua ile...
biz artık çoğu zaman yaşadıklarımızın O nun rızasına uygun olduğunu düşünerek sürdürüyoruz..gaflet içinde bulunmama rağmen gafletimi farkedemez haldeym..Kitab a uymama amma kitabına uydurma hususunda bayağı yol katettim..O na ulaşabilmenin yolu Mevlana nın lisanıyla hamdık, piştik yandık dusturuna bağlı kalmaktan geçiyor..hamlık tamamda , ne pişmeye, ne de yanmaya varım..biliyorum bir an gelecek ve gafletimin farkına vardıracak..amma artık sanırım uyanmak için geç kalmış olacağım..neyse...şiiri okuyunca bu duygulara büründüm bir anda..aslında bana düşen tebrik ve takdir idi..öyle de yapayım : tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
Farkında değilim diyorsunuz ama yazdıklarınız bana tam tersini söylüyor... Anlamak yolun yarısı diğer yarısı ise birazcık gayret... Geç kalmadan geçen ömre heba oldu demek ve hayıflanmak yerine samimi bir tövbeyle kurtarma şansımız vardır... Rabbim cümlemizi yolunda sabit ve teslim olanlardan eylesin... Yorumunuzla beni bir hayli duygulandırdınız .. Teşekkür ederim selam ve dua ile...