odamda minik bi sinek var çılgın gibi bir o yana bir bu yana uçup duruyor ‘seni çılgın, hadi oradan seni sevdiğimi de nerden çıkardın nerden çıkardın…’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Çılgın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Çılgın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendim özetle: ''Kuzuların sessizliği'' filmi yanında '' Kahpe Bizans '' gibi komik kalacak derecede dehşet verici bir şey olacak. Bu kadarın söyleyebilirim.
sarıkız bizim hilalin şarkısıydı :) delicesine sölerdi. süreyya plajında 95teydi sanıyorum beachvolley vardı. her akşam giderdik. evimiz çok yakındı. hilal beni rezil ederdi oralarda bu şarkıyla :)))) ama o zaman ben bunu şarkı olduğunu bilmiyodum. o uyduruyo sanıyodum. bağıra bağıra sölerdi
Bu sinek şiirini okuduğumda aklıma ilk gelen; sanırım ya bir, ya da iki yıl önce benim yorumuma cevap yazarken, yorumu yarım bırakıp "İçeri arı girdi az dur kovalayayım" demiştin...:))) Ve sonra da gelip kalan yerden yoruma devam etmiştin :)
Davranışların kişisel anlamlandırılmasının güzel bir örneği idi..
Hatırladığın belli de; ilk geldiğim sanırım 20 gün önce de direk olarak "Hoşgeldin. Uzun zaman oldu" demiştin... Bak işte bu hatırladdığını hatırlamadın :)))
Murat Kekilli Albüm: Bu Albümü Almak İçin Tıklayın 03 - Yedialtı Şarkının adı: Çılgın/Hadi Oradan Şarkı bilgisi: Söz-Müzik: Murat Kekilli Şarkı sözü: Seni çılgın hadi oradan Seni sevdiğimi de nerden çıkardın Ne vücut ölçülerin ne masum güzelliğin Beni hiç mi hiç alakadar etmiyor Tanrım bu söylediklerimin hepsi yalan Bana bir gülüyorsun ya hani Murak diyorsun ya Hani bakıyorsun ya gözbebeklerimin içine Sen bana aldırma gel Yağmura ne gerek var gel Sana sırılsıklam aşığım gel ... Hanımefendi baktım güzel... Bırakın dolansın zararı yok...Tebrik eder saygılar sunarım.