(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Forma Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Forma Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık damarlarımda pekmez dolaşıyor diyorsun yani...Bu arada bir saptama: ( Şimdi sen buna da kafayı takarsın...Yani tespit demek istiuyorum ) Dutun rengi ya beyaz ya da mor dur...Siyah diyenlere aldırmayınız.
pekmezden de böğ gelmişti biara. ayıptır sölemesi kansızdım:)))) iki sene boyunca aç karna sabahları yarım çay bardağı pekmezin üzerine su koyup içmiştim.
Hanımefendi taze beyaz dut favori meyvem. Bir oturuşta hilafsız yarım kilo götürürüm.Tabağıma yan bakanın gözünü oyarım. Karadutu o kadar sevmem. Keşke resimdeki ağacın/bahçenin sahibine komşu olaydım. :)) Tebrik eder saygılar sunarım.
:)))))))))))))))))))))))))))) ben çok düşmüştüm ağaçtan... en çokta incir ağacından düştüm. kocaman bahçeli bi evimiz vardı . içinde aklına ne gelirse. meyvadan sebzeye...
dutun altına temiz bir bez seriyolar annemler. sonra silkeliyolar
Şimdi koca kapkara dutlat ikinci katın penceresine dayanmıltır. Rüzgar esince "pıt pıt " vururlar cama. Şimdi ben o dutlardan bin sekiz yüz kilometre uzakta... Ayrılık bu olsa gerek. Ne Kerem ile Aslı'ya benzer, ne Ferhat ile Şirin'e. erolabi ile karadut ... Nerden aklımızı karıştırıyorsun ...zaten hava bunaltıcı. Yiyemesek de resmine bakıyoruz ya. Bak bak dur. Bir de böğürtlenler olur bizim orda. Bir salkımda elliden fazla. Bir de Likapa..oyyyyy !