(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden önce// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden önce// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi Yaşamın Son demimde Bir dilek tuttum Tanrının gözlerinden Dudağımda güneş/eşim Ardım hüzün _______Öncem sen. Önceliğiniz her dem mutluluk versin kutlarım usta kalemi saygılarımla..
Sevgiliye yürüyüşün göçebesi ya da duvara boyun eğmiş daglardan birisi olmak üzere ; gecmise sünger çekip, önceliği o yapmak cok guzel ifade edilmiş kaleminizin emeginde.
Şiirlerinizi okurken cumle karmaşası ya da kelime fazlası olmadan, tarafinızdan yüklenilen anlamları çözme mücadelesi vermek; sayfaya iki üç kere gelip her seferinde farklı düşünmek; kurgunun abartılmadan gerçekle bütünlestirilerek yazılmış olan halini irdelemek ve yorumlamak bana müthiş keyif vermekte ve bakış açımı degistirmekte.Yaşamıma, farkında olmadan kattığınız deger için çok teşekkür ederim.Ayrıca yorumumdaki renk degisikligi icin de...:)
Evveli olursa ahiri de olur
kim bilir yaşam ne getirir!
Güzel ifadelerle duygu aktarımıydı
Şiir ola