Sen Başkentisin Kocaman bir Ülke’nin Yoktan var edilen. Toprağın taşın Güzel Ankara. Her gelişimde Anıtkabir’de atardı Yüreğim. İkiye katlandı Özlemim. Şimdi en sevdiğim de Bağrında. Onu iyi sakla Koynunda. İnci tanem parlayacak Onurla gururla. İstridyem ol Güzel Ankara…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANKARA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANKARA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi en sevdiğim de Bağrında. Onu iyi sakla Koynunda. İnci tanem parlayacak Onurla gururla. İstridyem ol Güzel Ankara…
Güzel vatanımızın kalbi Ankara'mıza çok güzel methiye dizeleri Koynunda yatan Atamıza rahmet olsun,sevgili şairem duygualrınıza yüreğinize kaleminize sağlık ayrıca bana ziyaretini için tekrar tşk ediyorum profilinizden anlayamamıştım cnsiytinizi :) selam sevgimle.
İnci taneniniz korur Ankara, toprağım merak etmeyin. Bilirim zordur gurbetlik, hele evlat hasreti bir başka yakar adamın ciğerini. Sağolsun varsın dağ ardında olsun. Yüreğinize sağlık.Sevgimle İZMİR'le kalın her daim.
Canım Ankara için yazılmış en güzel şiirlerden biriydi... Teşekkür ederim... Ankara incini bağrına basacaktır.... Tebrikler.....Sevgi ve selamlar........
canımın içi :))Ankaranın bir eksiği denizi yok:) mogan gölüyle idare ediyoruz..ama canım ülkemin en sevdiğim ili Ankara...ne güzel dile gelmiş kaleminden.. yazan kalemini hisseden yürek sesini kutluyorum.sevgilerimlesin...güzel yüreğinden öpüyorum.
Sen Başkentisin Kocaman bir Ülke’nin Yoktan var edilen. Toprağın taşın Güzel Ankara. Her gelişimde Anıtkabir’de atardı Yüreğim. İkiye katlandı Özlemim. Şimdi en sevdiğimde Bağrında. Onu iyi sakla Koynunda. İnci tanem parlayacak Onurla gururla. İstridyem ol Güzel Ankara…
ANKARA BU KADAR MI GÜZEL ANLATILIRDI....TEBRİKLER ARKADAŞIM EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK...SEVGİLERİMLE...
Ben ki bozkırların yaban böceği, Dağın meşesinden, gölün buğusundan Her şeyden önemlisi sevdiklerimden uzaklarda Ah ki ne ah Özlem ateşi ne yaman çileydi Ankara!
Yıldızların önünde sanki koca bir perde, Başın dumanlıydı senin her gece, Balkonda kuruyan bedenimde is kokardı. Sabahleyin ayaz, öğleyin yakıcı güneş, Gün içinde son şamar bazen sağanak yağıştı Ankara!
Bir şiir ki seni yad etmeye sebep, Hepsini yazsam sayfalar almaz. Senle dolu her hatıram Şimdi bana göz kırpıyor Ankara! 12.06.2012-Ahmet BOZTAŞ
Evet; şiirinizi okuyunca öğrencilik yıllarım geldi aklıma(1985-1989)… İçinde Ankara geçen her şiirde anılarım tazelenir… Evladınıza İnşallah huzur versin Ankara… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
SAYIN ARKADAŞIM.ANKARAMIZI NEDE GÜZEL ANLATMİŞSINIZ.HELE HELE İÇİNDE BAĞRIMIZDAN KOPAN KİŞİLERİDE BARINDIRIYORSA ORASI DAHA BİR KUTSALLAŞIYOOR.BENİM ÇOCUKLARIM,HER İKİSİDE ORADA OKUDU.OĞLUMUN ORADA EVİ VAR.YEĞENİM ORDA. ÜÇ DEFA GİTTİM GÜZEL ŞEHİR.HELE ANITKABİRDE ATAMIZIN YATTIĞI YERDE İNSAN HUŞU İLE DÖNÜYOR.SENİN CAN TANEN ÜNVERSİTE İÇİNMİ GİTTİ.YOKSA EVLENİPMİ GİTTİ.ALLAH KAKKINDA HAYIRLISI NEYSE ONU NASİP ETSİN.ALLAHA EMANETOL ARKADAŞIM.PUANIM TAM SELAMLAR.
ANKARA ANKARA GÜZEL ANKARA SENİ GÖRMEK İSTER HER BAHTI KARA SENDEN YARDIM UMAR HER DÜŞEN DARA YETERSİN ONLARRA GÜZEL ANKARA.
İNŞALLAH CAN TANENENİZ,İNCİ, TANENİZ BAŞARILARLA DÖNER. SELAMLAR.....
Kızım çalışmaya başladı Ankara'da arkadaşım. Tatlı telaşlar özlemler yaşıyorum. Teşekkür ederim içten yorumunuz ve iyi dilekleriniz için. Sevgiler dostluklar İzmir'den.
Sen Başkentisin Kocaman bir Ülke’nin Yoktan var edilen. Toprağın taşın Güzel Ankara. Her gelişimde Anıtkabir’de atardı Yüreğim. İkiye katlandı Özlemim. Şimdi en sevdiğimde Bağrında. Onu iyi sakla Koynunda. İnci tanem parlayacak Onurla gururla. İstridyem ol Güzel Ankara…
Yürekten dökülen incilere tebrikler güzel şiirinizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Canım arkadaşım, İnci ile ipek çok yaraşır.Bunu herkes bilir. Ama...
Senin kalbin bir ipek kozası.Tabiiki yavrunda inci tanesi olacak.Ona Ankara,mız iyi bakacaktır.Sakın üzülme.Seni ve kızını her zaman beklerim.Lütfen ilet onada. Yürek sesin yüreğimin sesidir. Kutlarım.
Sen Başkentisin Kocaman bir Ülke’nin Yoktan var edilen. Toprağın taşın Güzel Ankara. Her gelişimde Anıtkabir’de atardı Yüreğim. İkiye katlandı Özlemim. Şimdi en sevdiğimde Bağrında. Onu iyi sakla Koynunda. Kızım emek verecek Onurla gururla. Toprağın taşın Güzel Ankara…
saklar bagrında sızın gıbı bir anneye sahıp olması ne guzel allah kolaylıklartını verırı sımıdın yanın akasar peynnırıde benden
Kızınız okumaya ya da çalısmaya gidiyor sanırım.Hayırlısı olsun.Umarım guzel ve verimli günler geçirir Ankara da.GATA da okumuştu ablam da, dolayısı ile biliyorum Ankara yi, sosyal hayatını İstanbul dan daha nezih bır ortam oldugunu söyleyebilirim .Tekrar kutlarım kızınızı, hayat kurmak icin bır cok yere gidilir degil mı, üzülmüyorsunuz umarım :( ana yuregi hem sevinir hem üzülür bilirim.
Güzeldi akan sayfaya kelimelerin heyecanı... Sevgilerimle GC7
Evet çalışmaya başladı kızım.Geçen hafta yanındaydım. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için genç arkadaşım. Özlemler olsa da hayat kuruyor yeni baştan. Selamlar sevgiler İzmir'den.
Çok güzel bir aşk
Yüreğin var olsun
Çok saygılar sevgiler