(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ ARIYORUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ ARIYORUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖNCE İZMİR'İME KOCAMAN BİR SELAM GÖNDEREYİM,ARKADAŞIM.BENİM YERİME SİMİT YEDİNMİ. ŞİİRİN HARİKA SANKİ BİR GÖKKUŞAĞINDAN SARKAN İPEK ŞALLAR GİBİYDİ O ŞALLAR SALLANDIKÇA ŞİİR AHENGİNİ BULMUŞ.
SENİ ARIYORUM...
Yağmur bulutunun gölgesinde Şimşeğin öfkesinde. Gökkuşağının renklerinde Seni arıyorum. Rüzgarın serinliğinde Ay buluta girdiğinde. Güneşin sevecenliğinde Yıldızların rehberliğinde. Seni arıyorum Kainatın ahenginde...
SEVGİ ÖYLE BİRŞEYDİR Kİ HİÇ BİR ŞEYDEN KORKMAZ.GÖZLERİ KÖRDÜR SEVGİNİN ÇÜNKÜ. BU İSPATLANDI.BİLİM ADAMLARI DİYOR Kİ SEVEN İNSAN GÖRMEZ.TABİ BU BİYOLOJİK ANLAMDA DEĞİL,PSİKOLOJİK ANLAMDA İMİŞ.GERÇEKTENDE ERKEK OLSUN ,KADIN OLSUN.HEPİMİZ ÖYLE DEĞİLMİYİZ.O ZAMANLAR KÖR BAKARDIK.KİM NE SÖYLESE İNANMAZDIK. İŞTE ÖYLE OLUNCA SEVGİLİYİ HER YERDE ARIYOR İNSAN,BELKİ BULABİLİRİM ÜMİDİ İLE.İNŞALLAH SEN BULURSUN ARKADAŞIM. YÜREĞİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL LİRİK BİR ŞİİRDİ KUTLARIM.SELAMLAR.
Baskalarini sık sık affedin, ama kendinizi asla. Publilius Syrus
UNUTMA! NASIL SENSIZLIGI BEN YARATMADIMSA TADACAGIN BENSIZLIKTE BENIM ESERIM OLMAYACAK
ONUN ÜZÜNTÜSÜNÜ PAYLAŞIP.. ONUN İÇİN AĞLIYORSANIZ BU AŞKTIR… O OLMADAN ONU DÜŞÜNÜP AĞLADIĞINIZ OLDUYSA .. O DA AŞKTIR.
“Seni arıyorum” Derken; Bir sevgi aranıyor her şeyden, Medet umuluyor şimşeğin bile öfkesinden, Sevgi de her şey mübahtır ya zaten !… Bilinir ki seven, Görmek istediği şeyi üretir sevginin benzerlerinden… Örneğin,“Yağmur bulutunun gölgesi’nden” Rüzgar, ay, güneş ve bulutlar v.s Ne varsa dünya da sevgiyi işaret eden. Çünkü asla bıkmaz bir seven; Arar durur hep sevdiğini, O’nu andırabilecek her sembolden ?!... Hele bir de hayli uzaklardaysa sevdiğinden, Kimse etmez şikayet sonsuz özlemlerinden Sürekli bir teselli arar kendine yakın duran şeyden Daha çok yanı başın da soluyan evreninden… Ve “Seni arıyorum” der özetle ben ???!!...
Muhteşem!...Kainatın ahenginde ne çok şey var değil mi Sayın Hocam?..Aldı götürdü beni benden yürek sesiniz...Kaleminiz hiç susmasın efendim..Saygılarım sonsuz....
Arayan bulur ne arıyorsa... Rabbim en güzeli aramayı ve bulmayı nasip eylesin... O'nu bilen O'na dönen, bakınca O2ndan tecelli gören olmak dileği ile.... Tebrik ederim selam ve dua ile...
Sevgiyle bakmak yeterli her an gökkuşağı görebiliriz hayatımızda.Kainatın muhteşem dengesine bakmak yeterli.Nasıl her şey yerli yerinde ahenkle dans ediyor yıldızlar bile evrende.En ufak bir sapma yok YARADAN sevgi ile yaratmış dünyayı .Aşkla yaratmış ilk insanı. Ruhundan üflemiş. Sevgi hakimken dünyaya bakın ne hale gelmişiz.. Her kötülüğün nedeni sevgisizlik. Çok güzeldi arkadaşım.Yüreğine emeğine sağlık Sevgilerimle İZMİR'le kal her daim.
Sevdanın inişleri ve çıkışları, sevdalının iyi ve kötü yanları işlenmiş şiire.Şair birini sevmiş iyisiyle kötusuyle,gercek yüzünü gösteren sevdalıyı,gercegi yaşatan sevdayı, cicim ayları yaşayıp gideni degil.Bu sebepledir ki güneş, ay, YILDIZ kadar doğal olanı, rüzgar ve gökkuşağı kadar farklı hissettireni yaşıyor yüreğinde hala ve arıyor.
Ne güzeldi yorumun arkadaşım. Bir yönüyle aşk diğer yönüyle yine aşk ilahi olanı. Gerçekten karşılıksız sadece sevmek doğal bir şekilde. Teşekkür ederim desteğin için. Sevgiler İzmir'den.
Evet; keşfedebildiğimiz ve daha sırrına eremediğimiz muhteşem bir uyum var çevremizde, ufkumuzda. Hayran olmamak ne mümkün! Korku bize sam yelinin taktığı semer ifadesini kullanmıştım bir şiirimde. Bizim insanımızın özünde korku ile yerleşen bir iman değil; Yunus misali sevgi ile bakış, Mevlana misali hoşgörü ve Yaradan’a özlem vardır… Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Bütün samimiyetimle kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Kainatın ahenginde...
Tebrikler şiirde ahengli bir arayış vardı...çok güzel, özeldi anlatım ...sevgilerimle arkadaşım....