(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bazı Şeyler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazı Şeyler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yav milletin aklına kötü kötü şeyler getirip durma. kaldırırlar hafta sonu tatillerini o zaman ne başı kalır ne sonu...Karıştırmasana ortalığı...Hay Allah'ım ya...
Hanımefendi pazartesi diğer arkadaşlarını korumak adına kendini feda etmiş bir gündür.Salının öne geçiyim sen yoruldun dinlen biraz, tekliflerine daima kapalıdır.Benim abam sağlam vursunlar dayanırım, sen dayanamazsın dediği olur. En kekosu da çarşambadır.Ense kulak yerinde yampala yatar.Ben ilk okuldayken çarşamba bir de kısa keserdi ki sormayın gitsin :)) Tebrik eder saygılar sunarım.
füme yaşanmış resim öylesine bir masal ki bütün renkler ya çok açık ya çok kara deniz dediğin su değil aslında ve kağıttan gemiler batmıyor sonsuza değin
mıhlanmış bir çift göz öylesine sadık ki sahibine şaşma yok rotasından hep aşk hep aşka müptela
bir kale surlarında başlayan ufka kadar sürecek uzun ama bir o kadar kısa zamanda ömrün iz düşümü
daldırmış kader fırçasını füme kadın tual füme hasret aynı renkte özlem deniz ile gözler eller razı kalanlara bağlamış ressam bir çerçeveye
füme yanlızlıklar boyuyor siyah beyaz birleşince bir doz hüzün bulunur her yürekte...
Tıpkı son gününün pazar olduğu gibi :)))) malesef hiç değişmiyor Hadi gel pazartesinden sonra bir gün daha ekleyelim çileertesi diyelim sonra salı olsun...hafta 8 güne çıksın. :))))
Sevgimle sevgili yazarım hayatın keşmekeşliğine iyi bir dokundurmaydı.
bana uyar...hatta diğer günlerin de isimleri hatta ayların yılların meyvaların sebzelerin.. ayın güneşin yıldınız denizin... hepsini hepsini değiştirelim...
:)))) akşam akşam nerden de aklıma getirdin o şarkıyı
'birisine birisine aşık oldum birisine/rastlamak çok zor şey böylesine/gerçekten sevene değer verene/almadan verene bana dostum diyene/benimle ağlayan benimle gülene/dertlerime ortak olmasını bilene...'